کدخبر: 8466

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

رقیب استقلال شکایت می کند | ماجرا چیست؟

تیم ما تلاش خودش را کرد و بازی خوبی انجام داد. خوشحالیم که استقلال با تمام قوا مقابل ما بازی کرد چراکه حقانیت بچه‌های ما بیشتر دیده شد.

 مدیرعامل باشگاه هوادار نسبت به اشتباهات داوری در بازی با استقلال واکنش نشان داد.

بهرام امیری در خصوص دیدار معوقه هوادار مقابل استقلال اظهار داشت: تیم ما تلاش خودش را کرد و بازی خوبی انجام داد. خوشحالیم که استقلال با تمام قوا مقابل ما بازی کرد چراکه حقانیت بچه‌های ما بیشتر دیده شد.

مدیرعامل باشگاه هوادار تصریح کرد: اهل فن می‌دانند بازیکنان هوادار چقدر با انگیزه و آینده‌دار هستند. امیدوارم این بچه‌ها قدر خودشان را بدانند چون می‌توانستند حتی با موفقیت از زمین خارج شوند.

امیری در مورد اشتباهات داوری در این بازی به خصوص روی گل دوم استقلال که برخی معتقدند پیش از به ثمر رسیدن گل، بازیکن هوادار توسط حریف شارژ شد و همچنین یکی دو صحنه مشکوک به پنالتی در‌محوطه جریمه استقلال، عنوان کرد: من نمی‌توانم در بحث داوری ورود کنم. کارشناسان داوری مانند حسین عسگری اظهار نظر کردند و بهتر است در این زمینه آن‌ها صحبت کنند اما معتقدم رئیس کمیته داوران انسان منصفی است و این مسائل را بهتر پیگیری می‌کند. امیدواریم اینگونه نباشد و ما اشتباه کرده باشیم ولی آنطور که به من گفتند گل دوم استقلال مشکل داشت.

امیری در مورد اینکه آیا باشگاه هوادار با توجه به اشتباهات داوری، قصد اعتراض یا شکایت دارد، گفت: اعتراضی نداریم. قصد شکایت هم نداریم. مساله را به خداداد افشاریان و کمیته داوران می‌سپاریم که پیگیر این موارد باشند تا اشتباهات تکراری نشوند.

مدیرعامل هوادار در‌ مورد تقویت تیم و همچنین بازیکنان خروجی در تعطیلات نیم‌فصل، عنوان کرد: در چند پست قصد ترمیم داریم که طی روزهای آینده سعی می‌کنیم با نظر سرمربی این کار انجام شود. همچنین علاوه بر بازیکنانی که قبلا اعلام کردیم، یکی دو خروجی دیگر هم خواهیم داشت که قرار است رضا عنایتی امروز اسامی آن‌ها را به باشگاه بدهد.

ارسال نظر: