کدخبر: 8606

پرسپولیس شکست خورد!

مهدی عبدی به عنوان مهاجمی شناخته می‌شود که متخصص گلزنی در بازیهای بزرگ و حساس است.

 مهاجم پرسپولیس نتوانست فرشته نجات تیمش در سوپرجام شود.

مهدی عبدی به عنوان مهاجمی شناخته می‌شود که متخصص گلزنی در بازیهای بزرگ و حساس است. از گلزنی در دربی گرفته تا فینال لیگ قهرمانان آسیا و چند بازی دیگر. 

عبدی که بعد از مصدومیت آل کثیر، جای او را در ترکیب اصلی پرسپولیس گرفته بود و نمایش خوبی داشت، دیروز و در سیرجان می‌توانست مانع شکست شاگردان یحیی گل‌محمدی به فولاد باشد اما او به طرز عجیبی قدر جدی‌ترین موقعیت پرسپولیس برای فرار از شکست را ندانست.

پرسپولیس که از دقیقه 63 و در پی اخراج مهدی شیری 10 نفره شده بود در دقایق پایانی بازی و بعد از اخراج حمید بوحمدان در دقیقه 82 این شانس را پیدا کرد تا بازی را به تساوی بکشاند اما عبدی سه دقیقه بعد از اخراج بوحمدان قدر بهترین فرصت به دست آمده برایش را ندانست و به شکلی عجیب توپ را از دست داد.

در دقیقه 85 عبدی با احسان مرادیان دروازه بان فولاد تک به تک شد و در شرایطی که علیرضا ابراهیمی را هم کنارش می‌دید، خیلی راحت موقعیتش را از دست داد تا یکی از عوامل ناکامی پرسپولیس در سوپرجام باشد.

مهاجم جوان قرمزها که پیش از این با گلزنی در بازیهای مختلف، خیال یحیی گل‌محمدی را تا حد زیادی بابت جانشین آل کثیر پر کرده بود، حالا و با موقعیتی که در بازی دیروز هدر داد، شاید دوباره یحیی را به این فکر بیندازد که در نقل و انتقالات زمستانی دنبال جذب یک مهاجم جدید باشد.

ارسال نظر: