کدخبر: 8628

بیت کوین/ارز دیجیتال/ارز خارجی

بیت کوین بازها بخوانند | رشد 20 درصدی در راه است

این فرد عقیده دارد افزایش ناگهانی فشار خرید می‌تواند باعث ایجاد هیجان و رشد ناگهانی بیت‌کوین شود.

کارشناسان عقیده دارند شرکت‌های بزرگ در حال ورود به بازار رمزارزها هستند و این موضوع می‌تواند بازار را دوباره صعودی کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، نیکلاس مرتن، تحلیلگر بازار رمزارزها در مصاحبه‌ای به میزبانی datadash گفت: خزانه‌داران شرکت‌ها بسیار زودتر از آنچه فکر می‌کند وارد بازار رمزارزها می‌شوند.این تحلیلگر عقیده دارد ورود شرکت‌ها به بازار رمزارز ورق را برمی‌گرداند و بازار دوباره صعودی می‌شود.«ورود شرکت‌ها می‌تواند کاتالیزوری باشد که بازار را از اصلاحات اخیر نجات دهد.»

شرکت‌ها زمانی وارد بازارهای مالی می‌شوند که بتوانند زیر قیمت خرید کنند و به نظر می‌رسد قیمت‌های الان بازار رمزارزها تخفیف زیادی دارد.در حال حاضر شرکت‌های بزرگی ارز دیجیتال دارند و کمیسیون بورس آمریکا با این موضوع مشکلی ندارد و برای همین احتمالا همین موضوع شرکت‌های دیگر را هم ترغیب به خرید می‌کند. به تازگی kpmG اتریوم و بیت‌کوین را به ترازنامه مالی خود اضافه کرده است و این نشانه خوبی برای بازار رمزارزها است.

اما این موضوع باعث افزایش سلطه نهنگ‌ها در بازار می‌شود.یک میهمان ناشناس در پادکست investAnswers سناریو رشد ۲۰۰ درصد بیت‌کوین را مطرح کرد.

این فرد عقیده دارد افزایش ناگهانی فشار خرید می‌تواند باعث ایجاد هیجان و رشد ناگهانی بیت‌کوین شود.

این تحلیلگر می‌گوید: برای ایجاد شوک بزرگ در بازار به کسی نیاز است که ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار بیت‌کوین در یک هفته و به صورت متوالی بخرد.

این امر بازار را در مدت زمان کوتاهی رشد می‌دهد و احتمال سه برابر شدن بیت‌کوین را همراه دارد. این فرد این سناریو را پیرو ورود زیاد شرکت‌ها و نهنگ‌ها به بازار مطرح کرده است.

با قیمت فعلی بیت‌کوین خرید ۱۰۰ هزار بیت‌کوین حدود ۴/۴ و ۲۰۰ هزار بیت‌کوین ۸/۸ میلیارد دلار نقدینگی نیاز دارد. برای درک میزان بزرگی این رقم باید گفت که تمام دارایی دیجیتال تسلا حدود ۲ میلیارد دلار است.

ارسال نظر: