کدخبر: 8655

سعید عزت اللهی اعتراف کرد

تیم فوتبال الغرافه فردا(پنجشنبه) در رقابت های لیگ ستارگان قطر به مصاف الخور می رود.

هافبک تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه الغرافه گفت: باید از شکست خود مقابل السد درس بگیریم. تیم فوتبال الغرافه فردا(پنجشنبه) در رقابت های لیگ ستارگان قطر به مصاف الخور می رود.

سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش کشورمان در نشست خبری این بازی حضور پیدا کرد و درباره شکست تیمشان در بازی قبل، گفت: در ابتدا دوست دارم بگویم وقتی شما شکست می خورید، وضعیت آسانی نیست. فرقی نمی کند شما در فوتبال یا زندگی وقتی موفق نمی شوید، ناراحت می شوید. برای همه لحظه شکست سخت است اما این طبیعت فوتبال است.

وی افزود: شما در فوتبال صعود و نزول دارید و باید برای این شرایط آماده باشید. شما باید برای لحظات چالش برانگیز، شکست و ناراحتی آماده باشید. مهمترین چیز این است که بازیکنان از این شکست درس بزرگی گرفتند. این تجربه می تواند به ما در بازی های پیش رو کمک کند.

هافبک ایرانی درباره بازی با الخور، گفت: ما بازی مهم و سختی را مقابل الخور داریم. تلاش می کنیم تا از اشتباهات خود در بازی قبل مقابل السد درس بگیریم و پیشرفت کنیم. من خوشبین هستم و می دانیم بازیکنان حرفه ای هستند و تلاش زیادی در تمرینات می کنند. امیدوارم در بازی فردا هوادارانمان را خوشحال کنیم.

عزت اللهی درباره نحو عملکردشان در بازی فردا مقابل الخور، گفت: با چشم پوشی از جایگاه الخور در جدول مهم این است که در اوج آمادگی باشیم و تمرکز کامل داشته باشیم. چون شما در فوتبال بعضی وقت ها به دلیل جایگاه پایین رقیب در جدول فکر می کنید بازی آسانی دارید اما به نظرم کار آسانی نداریم. شما باید به تمام رقبا و به خصوص الخور احترام بگذارید.

هافبک ملی پوش ایرانی ادامه داد: مهمترین چیز این است که ما تاکتیک های استراماچونی را در تمرینات به نحو احسن انجام دهیم و در روز بازی همه آنها را در زمین اجرا کنیم. ما به عنوان یک تیم واحد باید با تمام قوا وحدت داشته باشیم.

عزت اللهی درباره باشگاه الغرافه در این مدت کوتاه حضورش در این تیم، گفت: مدت زمان زیادی نگذشته که من با تیم قرارداد امضا کردم و باید با تیم و بازیکنان هماهنگ باشم. در شرایط سختی هستم چون نیاز به زمان داریم تا به فضای جدید عادت کنم. در حالت کلی من آماده هستم به تیم کمک کنم. هماهنگی با تیم مهم است و من از زمان ورودم به باشگاه با من بهترین رفتار را داشتند و خوشحالم که الغرافه را انتخاب کردم. با تمام توانم برای موفقیت تیم تلاش می کنم تا در موفقیت های الغرافه سهیم باشم.

ارسال نظر: