کدخبر: 8715

بورس | بازار بورس | وضعیت بورس

بورس بازها خوشحال باشند| سیگنال جدید برای بازار بورس

پیش بینی ها حکایت از آن دارد که شاخص کل بورس در روز شنبه در کانال 1.2 میلیون در نیمه دوم به حرکت خود ادامه خواهد داد.

 بورس بازان اگرچه خوش بین‌اند شاخص بورس در کانال صعودی به حرکت خود ادامه دهد اما فروشندگان می‌توانند آن را به عقب برانند. پیش بینی ها حکایت از آن دارد که شاخص کل بورس در روز شنبه در کانال 1.2 میلیون در نیمه دوم به حرکت خود ادامه خواهد داد. با کاهش فاصله میان خریداران و فروشندگان و حرکت روبه جلوی خریداران در ساعات پایانی چهارشنبه هفته گذشته، احتمال دارد که شاخص کل بورس در کانال 1.2 میلیون واحد در کانال صعودی دنبال شود.

با تداوم خروج پول حقیقی ها از بازار سهام ممکن است دوباره فروشندگان در سمت عرضه فعال ظاهر شوند. خریداران در سمت تقاضا نیز اندکی موقعیت خود را بهبود بخشیده اند اما همچنان در شرایط تردید و ابهام به سر می برند.

با این وصف تغییرات قیمت نفت در بازارهای جهانی می تواند سهم‌های پالایشی را تحت تاثیر قرار دهد. کامودیتی ها هم می توانند سهم‌های کامودیتی همچون فملی و فولاد را تحت تاثیر قرار دهند، این در حالی است که در دو هفته اخیر، بیشترین خروجی پول برخی از سهم های کامودیتی محور همچون فملی و فولاد رُخ داده است.

مذاکرات برجامی وین مهمترین رویداد و رُخدادی بوده که بورس بازان از آن سیگنال می‌گیرند. به نظر می‌رسد با توجه به گمانه زنی ها در خصوص توافق احتمالی وین، در هفته گذشته شاهد تغییرات معناداری در رفتار حقیقی ها بودیم، هرچند که همچنان تردیدها و ابهام ها باقی است.

ارسال نظر: