کدخبر: 8759

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

پرسپولیس به دردسر افتاد!

بابایی که تحت قرارداد باشگاه تراکتور است، تلاش زیادی برای دریافت رضایت‌نامه و پیوستن به پرسپولیس انجام داده اما مدیران تراکتور تا این لحظه با جدایی مهاجم تیمشان – که یکی از 6 بازیکن کرونایی تراکتور است و امکان بازی جلوی صنعت نفت را ندارد - موافقت نکرده‌اند.

 در آخرین روز از نقل و انتقالات زمستانی، مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند در تلاش هستند تا با جلب رضایت باشگاه تراکتور، مقدمات حضور پیمان بابایی را در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی فراهم کنند.

بابایی که تحت قرارداد باشگاه تراکتور است، تلاش زیادی برای دریافت رضایت‌نامه و پیوستن به پرسپولیس انجام داده اما مدیران تراکتور تا این لحظه با جدایی مهاجم تیمشان – که یکی از 6 بازیکن کرونایی تراکتور است و امکان بازی جلوی صنعت نفت را ندارد -  موافقت نکرده‌اند.

مدیران تراکتور پس از دریافت پیشنهاد رسمی باشگاه پرسپولیس، ابتدا شرط 8 میلیاردی برای صدور رضایت نامه این بازیکن تعیین کردند و در ادامه برخی رسانه‌ها خبر  از بالا بردن این پیشنهاد و رساندن آن به 10 میلیارد خبر دادند تا سنگ بزرگ را جلوی پای قرمزها و پیمان بابایی قرار دهند.

با توجه به اینکه تراکتور بخشی از مطالبات بابایی را پرداخته و امکان فسخ یکطرفه قرارداد را از او سلب کرده، این بازیکن تنها در شرایطی می‌تواند تبریز را به مقصد تهران ترک کند که بتواند با باشگاه تراکتور برای جدایی به توافق برسد.

بابایی که در این فصل بازیکن ثابت خط حمله تراکتور بوده، از قبل نیز تمایل به جدایی از تراکتور و پیوستن به پرسپولیس را داشته اما به دلیل قرارداد سفت و سختی که در تراکتور بسته، موفق به جدایی جمع پرشورهای تبریز نشده است.حالا باید منتظر ماند و دید که مدیران پرسپولیس بالاخره می‌توانند رضایتنامه مهاجم مورد نظر یحیی گل‌محمدی را از تراکتور بگیرند یا نه.

ارسال نظر: