کدخبر: 8863

رامین رضاییان به پرسپولیس وفاداره

حالا بعد از چند سال، رضاییان در شرایطی به پرسپولیس برگشته که هواداران پرسپولیس امیدوارند با حضور او، قدرت سمت راست تیمشان – هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی – افزایش پیدا کند.

حالا بعد از چند سال، رضاییان در شرایطی به پرسپولیس برگشته که هواداران پرسپولیس امیدوارند با حضور او، قدرت سمت راست تیمشان – هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی – افزایش پیدا کند. نکته مبهم در انتقال رضاییان به پرسپولیس این است که طبق معمول، هیچ جزئیاتی از این قرارداد فاش نشده و فقط این موضوع مشخص شده که رامین تا پایان فصل بازیکن پرسپولیس است.

موضوعی که برای هواداران این تیم، نگران‌کننده به نظر می‌رسد چرا که شایعه شده رضاییان تنها برای بازگشت دوباره به تیم ملی راهی پرسپولیس شده و به محض پایان فصل مقصد دیگری را برای خودش انتخاب خواهد کرد. در هر حال همه می دانند که اسکوچیچ به رضاییان هیچ اعتقادی ندارد و احتمال دعوت کردن او به تیم ملی چندان بالا نیست. برخی همان زمان می گفتند که اسکوچیچ به توصیه برانکو رضاییان را دعوت نمی‌کند چرا که برانکو درباره رضاییان معتقد بود که او حاشیه دارد و مدیریتش در تیم و رختکن سخت است.

جدا از این مساله، اخباری هم درباره رقم قرارداد او با پرسپولیس مطرح شده و برای مثال روزنامه همشهری در روزنامه امروزش مدعی شده که پرسپولیس 6 میلیارد تومان به خرید جدیدش، آن هم برای نیم فصل پرداخت خواهد کرد. برخی خبرها حاکی از آن است که او هفت میلیارد تومان از پرسپولیس گرفته است.

حالا باید دید عملکرد رضاییان در بازگشت به پرسپولیس به چه شکل خواهد بود و این بازیکن که انگیزه‌های زیادی برای پوشیدن دوباره پیراهن این تیم داشته، می‌تواند درخشش در پرسپولیس را تکرار و اسکوچیچ را مجاب کند که نام او را در بین نفرات منتخبش قرار دهد یا نه.

ارسال نظر: