کدخبر: 8973

اخبار روز | اخبار مهم روز | اخبار حوادث

خبرنگار معروف آسمانی شد| علت فوت چیست؟

​روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از درگذشت عباس امیریان، خبرنگار پیشکسوت مشهدی و فعال با سابقه رسانه‌ای، در عصر روز پنجشنبه، ۲۸ بهمن ماه، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا خبر داد و این ضایعه را خانواده آن مرحوم و همکاران رسانه‌ای تسلیت گفت.

عباس امیریان، خبرنگار پیشکسوت ایرنا در مشهد در سن ۶۸ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از درگذشت عباس امیریان، خبرنگار پیشکسوت مشهدی و فعال با سابقه رسانه‌ای، در عصر روز پنجشنبه، ۲۸ بهمن ماه، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا خبر داد و این ضایعه را خانواده آن مرحوم و همکاران رسانه‌ای تسلیت گفت.

همچنین ایرنا با تایید این خبر اعلام کرد که امیریان در سن ۶۸ سالگی و پس از ۲ هفته درگیری با ویروس کرونا و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های امدادی و امام رضا(ع) مشهد دعوت حق را لبیک گفت و مراسم خاکسپاری وی شنبه، ۳۰ بهمن ماه، در قطعه هنرمندان آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد.

در پی درگذشت این خبرنگار پیشکسوت، عباس محمدیان، رئیس بسیج رسانه کشور، سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی و شورای اسلامی شهر مشهد با انتشار پیام‌های جداگانه‌ای این ضایعه را تسلیت گفتند.

عباس امیریان متولد سال ۱۳۳۲ در شهر قوچان به مدت ۳۰ سال در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز مشهد مشغول فعالیت بود. وی پس از بازنشستگی تا قبل از ابتلا به کرونا همچنان پرتلاش و توانا به کار خبر در روابط عمومی سازمان‌های مختلف نظیر نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و همچنین بیمارستان ناظران مشهد مشغول بود. از او ۲ پسر و یک دختر به یادگار مانده است.

خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) درگذشت این خبرنگار پیشکسوت و همکار رسانه‌ای را به فعالان عرصه خبر، بازماندگان و اعضای خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوید.

ارسال نظر: