کدخبر: 8976

فال روزانه خود را بخوانید| فال امروز 29 بهمن 1400

امسال خجالت و لجبازی هایتان را کنار بگذارید تا به اهداف خود برسید.

ثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.

فال شخصی برای متولدین ۲۹ بهمن :

امسال خجالت و لجبازی هایتان را کنار بگذارید تا به اهداف خود برسید. در رابطه با مسائل مالی می توانیم این مژده را به شما بدهیم که پول زیادی به دست خواهید آورد. شما پروژه های جدیدی را آغاز خواهید کرد که منافع بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. همچنین، سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید نیز امسال به ثمر خواهند رسید. این پیشرفت مادی باعث خواهد شد احساس سعادت و خوشبختی بیشتری داشته باشید. اگر کارمند هستید خودتان را برای چالش های فراوان در زمینه ی حرفه ای آماده کنید، اگر با سیاست و هوشمندی با مشکلات مواجه نشوید ممکن است حتی شغل خود را از دست بدهید. امسال زنان در زمینه ی روابط عاطفی بسیار خوش شانس تر خواهند بود. روابط شما با همسرتان خوب خواهند بود و اگر مجرد باشید هم ممکن است تا اواخر این سال از زندگیتان ازدواج کنید. فروردین، اردیبهشت، آبان و دی بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه متولدین فروردین

اگر این اواخر زیاد سرحال نبوده اید و با خود همیشگی‌تان فرق داشته اید، امروز با به همراه داشتن موجی از انرژی درونی می تواند روز بسیار خوبی برای بازگشت قدرت و اعتماد به نفس همیشگی شما باشد. شاید تصمیم بگیرید از این روز تعطیل استفاده کرده و کارهای نیمه تمامی که روی هم انباشته شده اند را به انجام برسانید. شاید بتوانید تا پایان روز تقریبا همه این کارها را انجام دهید ولی یادتان باشد که امروز روز تعطیل است و باید حتما زمانی را هم برای خودتان و استراحت کردن در نظر بگیرید. اگر می خواهید این انرژی تازه بازیافته در طول هفته آینده نیز همراهتان باشد حتما تفریح و لذت بردن از روز تعطیلتان را هم در برنامه خود جای دهید. تا بحال بخاطر نه نگفتن گرفتاری های زیادی گریبانگیرتان شده، اینک زمان آن فرارسیده که به خودتان بیایید و درخواست مطرح شده را اگر به صلاح خود نمی بینید با قاطعیت رد کنید. از هیچ چیز نترسید. یک نورسیده یا ورود مسافری به جمع خانوادگی تان موجب افزایش خیر و برکت در روزی تان می شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز می توانید از ابتدای روز خودتان را برای یک روز فوق العاده رمانتیک و عاشقانه آماده کنید. احساسات عاشقانه ی شما در اوج خود قرار دارند و نیاز شدیدی به دوست داشتن و دوست داشته بدن احساس می کنید. خوشبختانه طرف مقابلتان نیز نظیر همان احساسات رمانتیکی که شما دارید را از خود نشان می دهد و این همه احساس شما بی جواب باقی نمی ماند. اگر مدت ها در فکر برنامه ریزی برای یک شام دو نفره بوده اید امروز می تواند همان فرصتی باشد که به دنبال آن می گشته اید؛ شمع و موسیقی را فراموش نکنید. در زمینه ی کاری شاید اوضاع تا این حد ایده آل نباشد، اما به طور کلی روز بدی را هم در پیش نخواهید داشت. لازم نیست برای سفر و تجدید قوا فرسنگ ها دور بروید اگر چشمهایتان را درست باز کنید می بینید که شادی در نزدیکی تان است. اگر به کسی قول یا وعده ای داده اید به آن جامه عمل بپوشانید تا همچنان نزد دیگران محترم باقی بمانید. هرچه احساساتتان را به دیگران نشان دهید آنها بیشتر از شما و ایده هایتان حمایت خواهند کرد.

فال امروز متولدین خرداد

امروز شما می توانید بهترین پرستار روی زمین باشید، پس اگر عشقتان، دوستتان و یا یکی از اعضای خانواده تان بیمار است و به پرستاری نیاز دارد حتما برای کمک به او داوطلب شوید. علاوه بر این که خیلی خوب احساسات این شخص را درک کرده و او را مورد مهر و توجه خویش قرار خواهید داد، انگار معجزه ای در دستانتان نهفته است که باعث می شود خیلی زود رو به بهبود برود. در محل کارتان سعی کنید دقتی بیشتر از همیشه به خرج دهید، مخصوصا اگر با اعداد و ارقام سر و کار دارید. یک اشتباه کوچک می تواند خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و باعث شود که مورد توبیخ و سرزنش مقامات مافوق خود قرار بگیرید. خودتان را باور داشته باشید. شما به حد کافی عزیز هستید. برای شرکت در مراسم جشنی از شما دعوت می شود، حضور در آن را مغتنم شمرده و با ملاقات آشنایان و دوستان فشار و استرس این اواخر را از خود دور کنید. یک جابجایی مکانی پیشرو دارید، که باید آن را به فال نیک بگیرید، خیری در آن است که با گذشت زمان متوجه آن خواهید شد.

 فال روزانه متولدین تیر

امروز کتاب ها و فیلم هایی که می خوانید و می بینید به شما انگیزه می دهند تا به دنبال انجام فعالیت های هنری بروید. از طرفی هم حس زیبایی شناسی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و می تواند منبع الهام بخش خارق العاده ای برای شما باشد. اگر اهل انجام کارهای هنری نباشید هم، دنبال کردن فعالیت های هنری دیگران و رفتن به موزه ها و نمایشگاه های هنری باعث خواهد شد حس و حال فوق العاده خوبی پیدا کنید و تمام فشار و استرسی که این اواخر به شما وارد شده است را فراموش کنید. امروز روابط عاطفی شما نیز به خوبی پیش خواهند رفت و در کل از لحاظ احساسی برای شما روز رضایت بخشی خواهد بود. غصه خوردن بابت اتفاقی که افتاده هیچ حاصل و فایده ای ندارد و کار بیهوده ای است. هیچ کس نمی تواند زمان را به عقب برگرداند. زندگی خود را بیهوده در طلب آرزو های ناممکن و محال به مخاطره نیندازید. فکر و یا شکی که مثل خوره روحتان را می خورد با فردی قابل اعتماد در میان بگذارید تا دچار دردسر و حسادت نشوید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز شما کمی عصبی و هیجان زده هستید و در چنین شرایطی هیچ چیزی به اندازه ی نظافت خانه تان حال شما را خوب نخواهد کرد! اگر می بینید همه جا تمیز و مرتب است کمی روی تغییر دکوراسیون خانه تان کار کنید. خوشبختانه در حال حاضر حس زیبایی شناسی شما خیلی خوب کار می کند و نتیجه ای که به دست می آورید چشمانتان را نوازش خواهد داد. از آن گذشته، این کار باعث خواهد شد که از لحاظ روحی حالتان به مراتب بهتر شود و اصلا فراموش کنید که در ابتدای کار چه حسی داشته اید. در محل کارتان مواظب یک نفر که سعی دارد برای بهتر نشان دان خودش شما را بد جلوه دهد باشید. البته لازم نیست با او بجنگید، فقط مواظب باشید! کاری ناتمام دارید که زمان زیادی از شروع آن گذشته اما هنوز به سرانجام نرسیده است، بهتر است این کار را به اتمام برسانید تا مقدمات کار بعدی برایتان فراهم شود. دل عزیزی را ناخواسته شکسته اید اما غرورتان مانع از عذرخواهی شماست بهتر است تا دیر نشده، هرچه سریعتر برای دلجویی اقدام کنید. مدتی است که انجام کاری فکرتان را به شدت مشغول کرده.

فال امروز متولدین شهریور

امروز شما و اطرافیانتان با هم در هماهنگی عجیبی به سر می برید و انگار می توانید ذهن آنها را خوانده و با توجه به آنچه در فکر آنها می گذرد رفتار کنید. شاید حتی چندین بار پیش بیاید که همزمان با طرف مقابلتان یک حرف را به زبان بیاورید. این موضوع باعث خواهد شد که اطرافیانتان به شما احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند و خیلی راحت تر از همیشه مورد اعتماد آنها قرار بگیرید. مواظب باشید از اعتماد آنها سوء استفاده نکنید! از تجربیاتتان استفاده کنید و اجازه ندهید که کسی شما را به بازی بگیرد، خوشبختانه تمامی امکانات لازم برای پیشرفت و ترقی شما محیاست، شما می توانید آینده درخشانی برای خودتان رقم بزنید و احتیاجی به حضور کسی ندارید. ملاقاتی خواهید داشت که می تواند مشکلاتی را برایتان به وجود آورد از مشاجره حد الامکان دوری کنید

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما در عالم فکر و خیال فرو رفته اید و این وضعیت خاطرات گذشته را یکی یکی در ذهن شما بیدار می کنند. مرور این خاطرات می تواند شما را با برخی از ویژگی های اخلاقیتان که زیاد به آنها توجه نداشته اید رو در رو کند. شما نیاز شدیدی به در میان گذاشتن این احساسات و اکتشافات درونی با دوستی صمیمی و یا شریک زندگیتان احساس می کنید، اما متاسفانه طرف مقابلتان نمی داند چه واکنشی باید به گفته های شما نشان بدهد. شما نباید از این موضوع ناراحت شوید، زیرا هیچکس نمی تواند اهمیت این مسئله را به خوبی خودتان درک کند. اگر ایده هایی برای افزایش درآمدتان دارید فعلا در مورد این موضوع سکوت کرده و به تنهایی همه جوانب را مورد بررسی قرار دهید. برای شرکت در یک پروژه اقتصادی از شما دعوت به عمل می آید، لازم است بی گدار به آب نزنید و تحقیقات بیشتری پیرامون پروژه و احتمالات نفع و ضرر آن انجام دهید، در مورد رابطه احساسی تان بعد از مدت ها تلاش احساس می کنید که زحمات تان بیهوده بوده و راه به جای نبرده اید، بهتر است این همه خودتان را سرزنش نکنید .

فال روزانه متولدین آبان

با وجود این که شما معمولا نسبت به دیگران صبوری زیادی از خودتان نشان می دهید، امروز وقتی موتورتان برای انجام کاری گرم شود حاضر نیستید به خاطر دیگران کارتان را متوقف کرده و یا سرعت خود را کاهش دهید. امروز اگر بتوانید با دوستان صمیمیتان دور هم جمع شوید آنقدر حرف برای گفتن به آنها دارید که دلتان می خواهد این دیدار ساعت ها ادامه پیدا کند، اما کارهای زیادی در خانه منتظرتان هستند که باید انجام دهید. امروز احساسات شما در اوج خود قرار دارند و به همین دلیل هم خیلی رمانتیک شده اید و گذراندن یک بعدازظهر عاشقانه همراه با شخصی که دوست دارید می تواند ایده خوبی برای لذت بردن از روز تعطیلتان باشد. اتفاقی افتاده، حتی اگر مسیر را اشتباه رفته باشید تجربه با ارزشی نصیبتان شده از زیبایی های زندگی لذت ببرید و از توجه به دیگران غافل نشوید. بهتر است مکث کنید و اندکی صبورانه تر با موضوع پیش آمده مواجه شوید، لازم است موانعی که بر سر راهتان قرار دارد یکی یکی از میان بردارید. بیش از اندازه از خودتان توقع نداشته باشید.

 فال روزانه متولدین آذر

امروز یک انرژی درونی ناگهانی در وجود خود احساس می کنید که باعث می شود حس کنید که می توانید حتی کوه ها را جابجا کنید. اگر به فکر انجام کاری بوده اید که به نظر دیگران غیر ممکن بوده است امروز همان روزی است که می توانید آن کار را به انجام برسانید. امروز شما در هر زمینه ای که بخواهید، از کار و تحصیل گرفته تا روابط اجتماعی و عاشقانه می توانید به آنچه می خواهید برسید. تنها چیزی که لازم است کمی تلاش همراه با احتیاط، فکر و برنامه ریزی از جانب شماست. حرفی که دیروز و یا شاید حتی چند روز پیش و بدون هیچ فکر و منظوری زده بودید عشقتان را از شما ناراحت کرده و امروز باید در میان دیگر کارهایتان، در انتظار بحث در رابطه با این موضوع هم باشید. به دلیل مشغله فراوان این روزها روابط اجتماعی تان کم و کمتر شده، بهتر است به آن سر و سامان بدهید، شما اساسا فردی اجتماعی و پر سر و صدا هستید و این وضعیت در روحیه تان تاثیر خوبی ندارد، سعی کنید روزانه حداقل نیم ساعت از وقت خود را صرف پیاده روی کنید، هم به سلامت جسم تان کمک می کند و هم روحیه تان بهتر می شود.

فال روز متولدین دی

امروز برای شما روزی فوق العاده خواهد بود . کافی است دوستانتان را دور خودتان جمع کنید و اگر امکان این که به گردش بروید و در رستوران های مجلل غذا بخورید، در خانه و با یک فیلم خوب و غذای خانگی و بازی و خنده از این روز تعطیل لذت ببرید. امروز همچنین، چه مجرد باشید و چه متاهل، می تواند فرصتی برای ایجاد تحولات اساسی در رابطه عاطفی شما باشد. به مشکلاتی که پیش از این در رابطه خود داشته اید فکر کنید و دلایل آنها را مورد بررسی قرار دهید. سپس آنها را برای همیشه ریشه کن کرده و رابطه فعلی خود را بهتر کرده و یا موفقیت رابطه ای که تازه می خواهید آغاز کنید را تا حدودی تضمین کنید. با شخصی که برایتان مهم است همین امروز تماس بگیرید، جهت بهبود و پیشرفت در کار جرقه ای در ذهن شما زده شده بهتر است آن را جدی بگیرید و بی تفاوت از کنارش نگذرید، این ایده می تواند مسیر زندگی تان را عوض کند. این روزها نسبت به اطرافیانتان مهربان تر رفتار می کنید این رویه ی شما تاثیر مثبتی بر روابطتان خواهد گذاشت.

 فال متولدین بهمن

یک دعوای جزئی با عشقتان در ابتدای روز حالتان را حسابی بهم می ریزد، اما اگر راستش را بخواهید تا بعدازظهر این دعوا به آشتی ختم خواهد شد و هر دو به خاطر حرف ها و کارهایتان پشیمان خواهید شد، پس اجازه ندهید که این موضوع تمام روزتان را خراب کند و روی جنبه های دیگر زندگیتان اثر منفی بگذارد. سعی کنید تا وقتی آشتی نکرده اید سر خودتان را با تمرکز روی کارهایی که در محل کارتان به عهده دارید گرم نگه داشته و خودتان را با فکر و خیال دیوانه نکنید. به احتمال زیاد روز را در کنار عشقتان و در حال برنامه ریزی برای آینده ی مشترکتان خواهید گذراند. شاید حتی بشود گفت این دعوا در نهایت باعث نزدیکی بیشتر شما خواهد شد. فکر بیماری آدم را بیمارتر می کند. اگر علائم بیماری شما را کمی نگران کرده، آزمایش دهید تا مطمئن شوید همه چیز روبه راه است. این اواخر شما نسبت به خودتان بسیار بی توجه بوده اید به خواسته هایتان بیشتر توجه کنید و عادات منفی ای که دارید ترک کنید. به مراسمی دعوت خواهید شد سعی کنید باب آشنایی و دوستی را با شخصی لایق بگشایید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما پر از شور و هیجان هستید و قلبتان تندتر از همیشه می زند. دلتان می خواهد هرچه سرعتر برنامه هایی که برای امروزتان چیده بودید را عملی کنید اما اتفاقات غیر منتظره یکی پس از دیگری جلوی راهتان صف می کشند و نمی گذارند برنامه هایتان آن طوری که انتظار داشته اید پیش بروند. سعی کنید خونسردی خود را از دست ندهید، باید از قبل چنین احتمالاتی را در نظر می گرفتید. حالا کهاین کار را نکرده اید به جای این که از کوره در بروید خودتان را با جریان اتفاقات هماهنگ کنید. امروز دلتان می خواهد که می توانستید عمق احساستان را به کسی که دوست دارید نشان دهید، اما کلمات شما را یاری نمی کنند؛ هیچ آدابی و ترتیبی مجوی، هر چه می خواهد دل تنگت بگوی! دوستی با شخصی که فکرش را نمی کنید به دردتان خواهد خورد، کاری جدید و غیرمعمول انجام دهید تا تغییری مثبت در روال یکنواخت زندگی تان ایجاد شود، اگر منتظر فرصتی مناسب برای شروع پروژه ای جدید بوده اید حالا بهترین فرصت است، برای پیش بردن حرفتان بهتر است کمی جدی تر با دیگران رفتار کنید تا شما را دست کم نگیرند.

ارسال نظر: