کدخبر: 9031

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

ستاره استقلال تخریب شد| پیشکسوت استقلال این بازیکن را اخراج می کند؟

استقلال در کل بازی ۲-۳ موقعیت داشت و یکی از آنها را تبدیل به گل کرد.

سیروی دین‌محمدی هافبک سابق استقلال از رودی ژستد مهاجم خارجی این تیم به شدت انتقاد کرد.

سیروس دین‌محمدی در خصوص دیدار استقلال و تراکتور اظهار داشت: اصلا بازی جذابی نبود. من بازی را کامل نگاه کردم، تیم تراکتور اصلا در فاز حمله زور نداشت، استقلال هم به همین شکل بازی کرد و بازی در کل در وسط زمین بود.

وی افزود: استقلال در کل بازی ۲-۳ موقعیت داشت و یکی از آنها را تبدیل به گل کرد. در کلِ ۹۰ دقیقه اگر اشتباه نکنم تیم‌ها روی هم ۴ فرصت گلزنی داشتند اما من قبلا هم گفته‌ام شما بد بازی کن ولی ۳ امتیاز را بگیر.

بازیکن اسبق استقلال در خصوص اینکه خیلی‌ها به سبک بازی استقلال انتقاد می‌کنند ولی خود مجیدی هم معتقد است اعتقادی به این صحبت‌ها ندارد گفت:

من از سما سوال می‌پرسم، شما خوب بازی کنید امتیاز می‌گیرید؟ تصور کنید استقلال در یک بازی ۲۰ موقعیت ایجاد کند و ۱۰ ضربه به تیر دروازه بزند آیا بعد از بازی  به خاطر آن همه فرصت یک امتیاز می‌دهند؟ در مقابل شما اگر ۲ فرصت داشته باشید و یکی را تبدیل به گل کنید ۳ امتیاز  کسب می‌کنید.این هم قانون فوتبال است، خوب نباش، حتی بد بازی کن ولی ۳ امتیاز را بگیر.

دین‌محمدی در پاسخ به این سوال که عملکرد ژستد را چطور ارزیابی می‌کند عنوان کرد: راستش را بخواهید خیلی سعی کردم فوتبال او را هضم کنم. انتظار داشتم کسی که در لیگ برتر انگلیس بازی کرده خیلی بهتر باشد ولی متاسفانه چیزی که در نظر داشتم از او ندیدم. شاید ۱۵ هفته بازی‌های او را رصد کردم و عملکرد این بازیکن را زیر نظر گرفتم اما چیز خاصی از او ندیدم. به نظرم یامگا از ژستد خیلی بهتر است و دیدید که در هر بازی اثر خود را می‌گذارد.یک نکته در مورد ژستد هست که باید به آن اشاره کنم، سبک بازی او مثل احمد مومن‌زاده است فقط کمی قد بلندتر است. مومن‌زاده خیلی تلاش می‌کرد اما گل زیاد نمی‌زد. ژستد هم دقیقا مثل او عمل می‌کند.

ارسال نظر: