کدخبر: 9044

علی کریمی/ عکس علی کریمی / بیوگرافی علی کریمی

علی کریمی جای مهدوی کیا را می گیرد

در چنین شرایطی، صحبتهای دیشب حسن کامرانی‌فر نشان می‌دهد که احتمال قطع همکاری مهدوی‌کیا با تیم امید، بیشتر از احتمال ماندن اوست.

 ادامه همکاری مهدی مهدوی‌کیا با تیم امید، بستگی به توافق جدید او با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خواهد داشت. بعد از کناره‌گیری مهدی مهدوی‌کیا از مدیریت فنی فدراسیون فوتبال، این خبر مطرح شد که او از سرمربیگری تیم امید هم کنار خواهد رفت منتهی دبیرکل فدراسیون فوتبال، در حاشیه بازی سوپرجام این خبر را تکذیب کرد.

در چنین شرایطی، صحبتهای دیشب حسن کامرانی‌فر نشان می‌دهد که احتمال قطع همکاری مهدوی‌کیا با تیم امید، بیشتر از احتمال ماندن اوست.به گفته دبیرکل فدراسیون فوتبال، قرارداد مهدوی‌کیا به صورت یورویی تنظیم شده که بر اساس قوانین داخلی، امکان پرداخت حقوق سرمربی سرشناس تیم امید به صورت یورویی وجود ندارد و حالا باید سرپرست جدید و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره همکاری یا عدم همکاری با مهدوی‌کیا، تصمیم‌گیری کند.

حالا همه چیز بستگی به مذاکرات جدید طرفین دارد. اگر مهدوی‌کیا حاضر به تبدیل قراردادش از یورویی به ریالی شود، بعید است فدراسیون مشکلی برای ادامه همکاری با او داشته باشد(البته اگر مهدوی‌کیا علاقه‌ای به ماندن در تیم امید داشته باشد) منتهی کامرانی‌فر در صحبتهایش در برنامه شب‌های فوتبالی به این نکته اشاره کرد که هیات رئیسه فدراسیون با توجه به بودجه این مجموعه درباره همکاری با مهدوی‌کیا نظر خواهد داد و این یعنی آنکه ممکن است همکاری بازیکن اسبق تیم ملی با تیم امید، به سال 1401 کشیده نشود.

رونمایی از جانشینان مهدوی‌کیا

در شرایطی که هنوز تکلیف ماندن یا رفتن مهدوی‌کیا مشخص نشده، گمانه‌زنی‌هایی درباره جانشین احتمالی او در تیم امید صورت گرفته است. از علی کریمی به عنوان گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای جانشینی مهدوی‌کیا نام برده شده است و حتی برخی خبرها حاکی از آن است که او دیروز با فدراسیون فوتبال مذاکراتی هم داشته است. به جز او اسم حمید درخشان و حمید استیلی هم برای هدایت تیم امید هم مطرح شده و گفته می‌شود نام مهدی رحمتی هم در فهرست گزینه‌های مورد نظر فدراسیون فوتبال دیده شده و باید دید نهایتا تکلیف تیم امید و سرمربی‌اش چه خواهد شد.

البته همه این نامها باید به تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال برسد و به نظر می‌رسد مهدوی‌کیا، هم از صحبتهای کامرانی‌فر و هم از شنیدن نام گزینه‌ها دلخور شود.

ارسال نظر: