کدخبر: 9078

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

کری خوانی ستاره پرسپولیس برای استقلال

مهدی عبدی با وجود عدم‌گلزنی در دو سه بازی اخیر همچنان بهترین گلزن سرخپوشان در فصل جاری است.

مهدی عبدی مهاجم جوان سرخ‌ها می گوید پرسپولیس قبل از دربی جای استقلال را در صدر خواهد گرفت. مهاجم جوان و باانگیزه پرسپولیس در دیدار روز جمعه این تیم مقابل آلومینیوم اراک با وجود اینکه یک فرصت تک‌به‌تک را از دست داد، اما با پاس گلی که برای پاکدل مهیا کرد، زمینه‌ساز پیروزی تیمش شد. عبدی که بعد از بازی سوپرجام مقابل فولاد روزهای سختی را گذرانده، دیروز در گفت‌وگویی از شرایط این روزها و برنامه‌هایش برای بازگشت به مسیر گلزنی گفت. صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید.از بازی با آلومینیوم شروع کنیم. پرسپولیس شایسته پیروزی در این مسابقه بود.

بله صددرصد. البته شما اگر دقت کرده باشید، تیم آلومینیوم هر وقت مقابل پرسپولیس بازی کرده توانسته فوتبال خوبی ارائه بدهد و به نوعی ما را اذیت کند اما ما برای اینکه فاصله‌مان از صدر جدول بیشتر نشود، چاره‌ای جز شکست‌دادن آلومینیوم نداشتیم. خوشبختانه این اتفاق افتاد و یک برد دلچسب را کسب کردیم.

اما مربی و بازیکنان آلومینیوم به داوری اعتراض داشتند. نظرت در این‌باره چیست؟اینگونه مباحث در مورد داوری همیشه وجود دارد اما من معتقدم تحت هر شرایطی باید به داوری احترام گذاشت. گرچه به‌نظرم داوری بازی با آلومینیوم مشکل خاصی نداشت.

اما می‌گویند پاس گلی که دادی در موقعیت آفساید بوده است.به‌نظر خودم اصلا آفساید نبود. هر چه تصویر تلویزیونی صحنه را هم دیدم چیزی مشخص نبود.یک موقعیت مناسب را هم در این دیدار از دست دادی. خیلی از طرفداران انتظار ندارند عبدی فرصت‌های مسلم گلزنی را اینطور از دست بدهد.

حقیقتش خودم هم انتظار ندارم موقعیت‌های گلزنی را از دست بدهم و همه تلاشم را می‌کنم که از فرصت‌ها بهترین استفاده را ببرم. وقتی موقعیت خوبی را از دست بدهم تا صبح از ناراحتی خوابم نمی‌برد. مثل فرصتی که در سوپرجام از دست دادم. البته اینطور هم نیست که همه موقعیت‌های یک مهاجم تبدیل به گل شود. شما می‌بینید بزرگ‌ترین مهاجمان جهان هم فرصت‌هایی را از دست می‌دهند. البته قصد توجیه ندارم و در بازی‌های آینده سعی می‌کنم از کوچک‌ترین فرصت‌ها هم استفاده کنم چراکه هدف من شادکردن هواداران است.

ارسال نظر: