کدخبر: 9090

اخبار حوادث|برج ساز معروف به قتل رسید| جزئیات

برج ساز معروف به قتل رسید| جزئیات

مرد آرایشگر که با همدستی زنی جوان، شوهر برج‌ساز او را به قتل رسانده بود در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه رفتند.

سه سال قبل زن جوانی با مرکز فوریت‌های پزشکی تماس گرفت و برای نجات شوهرش درخواست کمک کرد. وقتی تیم پزشکی بر بالین مرد جوان حضور یافتند متوجه شدند وی به علت خفگی جان باخته است. همسر این مرد به امدادگران گفت شوهرم در خواب دچار مشکل تنفسی شده است. بنابراین با توجه به مشکوک بودن مرگ مرد جوان خیلی زود با مأموران انتظامی تماس گرفتند و موضوع را به آنها اطلاع دادند. طولی نکشید که تیم جنایی در محل حاضر شدند و به دستور بازپرس ویژه قتل جسد روانه پزشکی قانونی شد تا علت مرگ او توسط کارشناسان تحت بررسی قرار گیرد. تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند فشار به عناصر حیاتی ناحیه گردن علت اصلی مرگ بوده است، بنابراین با اثبات فرضیه قتل دستور تحقیق از همسر مقتول و بررسی مکالمات تلفنی وی صادر شد.

وقتی زن 41 ساله تحت بازجویی قرار گرفت پس از چند روز لب به اعتراف گشود و گفت: چند سال قبل با مسعود آشنا شدم و ازدواج کردیم. اوایل،زندگی خوبی داشتیم اما شوهرم که در کار ساخت‌وساز و برج‌سازی بود، کم کم آنقدر سرگرم کار و پول درآوردن شد که من را فراموش کرده بود، از طرفی اخلاق و رفتارش نیز تغییر کرده و دیگر هیچ توجهی به من نداشت و من از تنهایی و مشکلات زندگی خسته شده بودم اما در همان زمان با مرد جوانی به‌نام منصور آشنا شدم و بعد از مدتی به هم علاقه‌مند شدیم. به همین خاطر تصمیم گرفتم از شوهرم جدا شوم اما او حاضر به جدایی و طلاق من نبود. وقتی موضوع را به منصور گفتم عصبانی شد و گفت برای اینکه با تو ازدواج کنم حاضرم شوهرت را به هر طریقی از سر راه بردارم.

بعد از اینکه تصمیم گرفتیم مسعود را به قتل برسانیم شب حادثه با خوراندن داروی خواب‌آور زودتر از همیشه خوابید. من هم درب خانه را باز گذاشتم تا منصور وارد شود و از او خواستم نقشه قتل را اجرا کند. او نیمه‌شب به خانه ما آمد و در خواب شوهرم را خفه کرد و بعد از رفتنش من با اورژانس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم.

ارسال نظر: