کدخبر: 9118

اخبار روز | اخبار مهم روز | اخبار حوادث

جزئیات سقوط هواپیمای جنگی در تبریز| تبریز عزادار شد+ عکس

هواپیما به دیواره یک مدرسه برخورد کرده که خوشبختانه مدرسه تعطیل بوده است.همچنین دو نیروی هوانیروز (شهید صادق فلاحی و ‌شهید حنیفه‌زاد) و یک هم وطن در اتومبیل شخصی خود از تلفات این حادثه هستند.

 هنربر گفت: متاسفانه در سانحه سقوط هواپیمای جنگی در تبریز یک نفر از همشهریان جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر تبریز اعلام کرد: هواپیما به دیواره یک مدرسه برخورد کرده که خوشبختانه مدرسه تعطیل بوده است.همچنین دو نیروی هوانیروز (شهید صادق فلاحی و ‌شهید حنیفه‌زاد) و یک هم وطن در اتومبیل شخصی خود از تلفات این حادثه هستند.

هواپیما

خلبان احتمالا به دلیل اینکه هواپیما در منطقه مسکونی درحال سقوط بوده ایجکت نکرده و جان خود را فدا کرده است. روابط عمومی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز از سقوط هواپیمای جنگنده در تبریز خبر داد.

 یک فروند هواپیمای جنگنده از نوع اف ۵ دقایقی قبل در داخل شهر تبریز و نزدیکی فرودگاه بین المللی این شهر سقوط کرد.به گزارش پایگاه دوم شکاری شهید فکوری، این هواپیما که دقایقی قبل در فراز آسمان  تبریز پرواز می کرد، در یکی از محلات شمال غرب این شهر، حوالی خیابان انقلاب (۴۲ متری) سقوط کرد.

هواپیما

گزارش های اولیه حاکی است محل سقوط این هواپیما در حوالی کشتارگاه قدیمی تبریز و در جوار یکی از مدارس بوده است.گفته می شود خلبان این جنگنده در محل حادثه به شهادت رسیده است.ستاد مدیریت بحران استانداری و نیروهای امدادی و آتش نشانی برای مدیریت حادثه و ارایه هر گونه خدمات احتمالی لازم در محل حاضر هستند.

ارسال نظر: