کدخبر: 9139

اخبار ورزشی | خبر ورزشی | اخبار ورزشی امروز

مهدی مهدوی کیا قهر کرد!

چیا فوادی مدیررسانه‌ای این تیم با انتشار پستی حاوی مشکلات باورنکردنی تیم امید کناره‌گیری خودش را از تیم امید اعلام کرد و بعد خبر آمد که دو دستیار خارجی مهدوی کیا یعنی مربی بدنساز آلمانی و مربی دروازه‌بانهای آلمانی تیم امید هم کناره‌گیری کرده‌اند.

 حداقل در دو ماه اخیر هیچ خبر امیدوارکننده ای در خصوص تیم امید منتشر نشده و همه چیز معلق به نظر می‌رسد. چیا فوادی مدیررسانه‌ای این تیم با انتشار پستی حاوی مشکلات باورنکردنی تیم امید کناره‌گیری خودش را از تیم امید اعلام کرد و بعد خبر آمد که دو دستیار خارجی مهدوی کیا یعنی مربی بدنساز  آلمانی و مربی دروازه‌بانهای آلمانی تیم امید هم کناره‌گیری کرده‌اند.

حتی خبر آمد که محمد محمدی سرپرست این تیم هم در آستانه استعفاست و ممکن است به عنوان معاون باشگاه پرسپولیس سر از این باشگاه دربیاورد. در چنین شرایطی ظاهرا پریروز مهدوی‌کیا و کامرانی‌فر بر سر مفاد قرارداد صحبت کرده‌اند و این صحبتها رنگ و بوی تند هم به خود گرفته است و در نهایت مهدوی کیا ۲۴ ساعت به فدراسیون فوتبال مهلت داده(یعنی تا دیروز) که تکلیف قراردادش را فدراسیون فوتبال مشخص کند. ظاهرا عددی که قرار است ماهیانه به مهدوی‌کیا پرداخت شود (ریالی هم هست) مورد قبول ماجدی و کامرانی فر و در نهایت هیات رییسه نیست و همین محل اختلاف است. مهلت هم به پایان رسیده و به نظر می‌رسد کامرانی‌فر با توجه به مشکلات مالی فدراسیون فوتبال دست به دامان کمیته ملی المپیک شده است.

توجیه فدراسیون این است اگر با رقم ماهیانه مهدوی‌کیا در تیم امید موافقت شود، دیگر تیمهای پایه هم حتی با رقمی یک سوم یا یک چهارم رقم مهدوی کیا باید توافق کنند که در توان فدراسیون نیست که چنین رقم‌هایی را به سرمربیان و کادرفنی تیمهای ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان پرداخت کند. 

با همه این ماجراها مشخص نیست مهدوی‌کیا علاقه‌ای به ماندن در تیم امید دارد یا نه و با توجه به آنکه او قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارد، تیم امید در موقعیت بسیار عجیبی قرار گرفته است.

حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال که امروز جلسه‌ای با مسئولان کمیته ملی المپیک درباره تیم امید داشت، در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره آخرین وضعیت این تیم اعلام کرد: " امروز جلسه دیگری درباره این تیم برگزار خواهد شد و بعد از آن اطلاع‌رسانی لازم درباره تیم امید صورت خواهد گرفت."

فوتبال ایران بیش از چهار دهه، در مسیر رسیدن به المپیک شکست خورده است و حالا  باید منتظر ماند و دید آیا طلسم صعود به المپیک این بار در صورت ادامه حضور مهدوی‌کیا در تیم امید شکسته خواهد شد یا نه و آیا سرمربی دیگری جای او را خواهد گرفت یا کیا در جایگاهش می‌ماند.

ارسال نظر: