کدخبر: 9140

مهدی قایدی | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

امارات برای مهدی قایدی جان می دهد!

پس از اینکه باشوی کوچک در دیدار هفته گذشته پایه گذار تک گل تیمش مقابل عجمان بود.

درخشش مهدی قایدی در دیدار برابر العروبه باعث تحسین بسیاری از هواداران این تیم از عملکرد این بازیکن ایرانی شده است. پس از اینکه باشوی کوچک در دیدار هفته گذشته پایه گذار تک گل تیمش مقابل عجمان بود، او در این هفته نیز با یک گل و یک پاس گل، درخشش فوق العاده‌ای در ترکیب شباب الاهلی داشت و ضمن قرار گرفتن در ترکیب منتخب هفته، او را نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن هفته شانزدهم لیگ امارات کرده است.

وینگر ایرانی در این بازی ابتدا در دقیقه 20 پاس بسیار خوبی را از فدریکو کارتابیا دریافت کرد و با یک ضربه دقیق، توپ را به تور دروازه حریف چسباند و در نیمه دوم، عکس این اتفاق رخ داد و این مرتبه قایدی با یک پاس خوب به کارتابیا، زمینه ساز گل پیروزی بخش تیمش شد.

مهدی قایدی که از زمان حضور در شباب الاهلی توانسته است به محبوبیت فراوانی نزد هواداران این تیم دست پیدا کند، پس از درخشش در بازی با العروبه، در فضای مجازی نیز مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفت.

یکی از طرفداران تیم شباب الاهلی در توییتر خود مطلب جالبی را در ستایش قایدی به اشتراک گذاشت. این هوادار نوشت: نقل قولی از کرایوف در مورد روماریو وجود دارد که گفته است: "روماریو تنها بازیکن جهان است که می‌تواند در جعبه کبریت هم دریبل بزند." به کرایوف حق می‌دهم چون او نتوانست بازی مهدی قایدی را ببیند.

سرعت بالا و استعداد ذاتی قایدی در دریبل مدافعان حریف و از پیش روی برداشتن آنها باعث شده است تا حرکات تکنیکی این بازیکن مورد توجه طرفداران شباب الاهلی قرار بگیرد و به همین دلیل آنها بازیکن تیمشان را با روماریو فوق ستاره سابق فوتبال برزیل مقایسه کرده اند.

ارسال نظر: