کدخبر: 9245

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

بازیکن پرسپولیس راهی قزاقستان شد| واقعیت دارد؟

آریا برزگر که با درخشش در تیم جوانان راهی پرسپولیس شد هیچوقت در این تیم فرصت بازی پیدا نکرد و تصمیم گرفت فوتبالش را در فجر سپاسی ادامه دهد.

دلیل این قضیه چیزی نیست جز حضور بازیکن اسبق پرسپولیس و مهاجم تیم امید در تمرینات تیم کایرات ( که با نام غیرت هم شناخته می‌شود). آریا برزگر که با درخشش در تیم جوانان راهی پرسپولیس شد هیچوقت در این تیم فرصت بازی پیدا نکرد و تصمیم گرفت فوتبالش را در فجر سپاسی ادامه دهد.

این مهاجم 19 ساله در دو بازی دوستانه کایرات مقابل دیناموکیف و سوشی، به میدان رفت و نمایشش، تحسین سرمربی فوق‌العاده سرشناس تیم قزاقستانی را به دنبال داشته است.

سرمربی کایرات کسی نیست جز قربان بردیف که سالها در فوتبال روسیه سرمربی سردار آزمون بود و گفته می‌شد سردار تمام تصمیمات فوتبالی‌اش را بعد از مشورت با او می‌گیرد.کایرات در رقابتهای فصل گذشته لیگ برتر قزاقستان، در رده سوم جدول 14 تیمی این تورنمنت قرار گرفت و به مرحله انتخابی لیگ کنفرانس اروپا صعود کرد.

فصل جدید لیگ برتر قزاقستان، 5 مارس – 14 اسفند – شروع خواهد شد و یاران آریا برزگر در اولین بازی‌شان، به مصاف FC Aktobe می‌روند.باید دید برزگر در اولین تجربه لژیونری‌اش چه شرایطی را تجربه خواهد کرد و  در صورت عقد قرارداد با باشگاه قزاقستانی، می‌تواند زیر نظر بردیف، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در فوتبالش داشته باشد یا نه.

درباره برزگر بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که خبرهایی درباره علاقه زنیت به جذب این بازیکن هم منتشر شده است.

ارسال نظر: