کدخبر: 9251

فرهاد مجیدی| استقلال| اخبار ورزشی

فرهاد مجیدی عاشق این بازیکن شده

حالا و در روزهایی که بحث اعزام سیاوش یزدانی و حسین مرادمند به خدمت سربازی حسابی داغ شده.

 روزبه چشمی بازیکن باتجربه ای که در دوران حضور کارلوس کی روش یکی از مهره های اصلی تیم ملی به شمار می رفت و حتی حضور در جام جهانی را نیز تجربه کرد، خرید تابستانی آبی پوشان بود. بازیکنی که با ترافیک شدید در خط میانی، فرصت های پراکنده ای برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال به دست می آورد.

حالا و در روزهایی که بحث اعزام سیاوش یزدانی و حسین مرادمند به خدمت سربازی حسابی داغ شده و هنوز به درستی مشخص نیست که این دو بازیکن قادر به همراهی آبی پوشان در ادامه فصل خواهند بود یا خیر، چشمی می تواند همان مهره مدنظر فرهاد مجیدی برای پر کردن جای خالی یکی از این دو مدافع تیمش باشد.

چشمی که پست تخصصی او هافبک دفاعی است و علاقه چندانی هم به بازی در پست مدافع نداشت، در زمان کارلوس کی روش در این پست به کار گرفته شد که عملکرد قابل قبولی را نیز از خود به نمایش گذاشت و همین مسئله سبب شد تا این بازیکن در بسیاری از بازی های تیمش نیز در پست مدافع بازی کند.

روزبه اکنون به یکی از مدافعین مرکزی و اصلی تیم فرهاد مجیدی تبدیل می شود که قرار است جای خالی یزدانی و مرادمند را پر کند. وظیفه بزرگی که بر دوش چشمی گذاشته شده و مأموریت سختی که در انتظار اوست هر چند که این بازیکن پیش از این نیز در این پست جواب داده و توانایی هایش را به نمایش گذاشته است.

باید دید پس از دیدار برابر فجرسپاسی، مشکل سیاوش یزدانی و حسین مرادمند حل خواهد شد یا خیر که در صورت منفی بودن پاسخ این سوال، چشمی به عنوان یک آچار فرانسه، در دسترس فرهاد مجیدی قرار می گیرد و سرمربی آبی پوشان می تواند روی عملکرد خوب و مثمر ثمر روزبه حساب باز کند.

ارسال نظر: