کدخبر: 9264

یارانه معیشتی | یارانه | زمان واریز یارانه

یارانه اسفند ماه کی واریز می شود؟

یارانه معیشتی برای حمایت از خانوارها پرداخت شد.

محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به پایان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق مجلس،گفت: وضعیت اقتصادی کشور باعث شده که مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد در شرایط نامناسبی قرار گیرند و آنچه را که دریافت می‌کنند کفاف زندگی آنان را نمی‌دهد

 یارانه معیشتی برای حمایت از خانوارها پرداخت شد. یارانه معیشتی هر ماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.مبلغ یارانه معیشتی برای هر نفر 55 هزار  تومان است . مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد که بیست و هشتمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز سه شنبه (۱۰ اسفند ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

یارانه معیشتی بهمن‌ماه واریز شدبه پرداختی‌های یارانه در اسفند ماه امسال دو واریزی دیگر اضافه می‌شود، یکی عیدی و دیگری سود سهام عدالت است.در ماه پایانی سال آخرین یارانه‌های امسال واریز می‌شود، همچنین قرار است دو دهه اول و سوم اسفند یک واریزی جدید اضافه شود.در اسفند ماه آخرین یارانه معیشتی و نقدی امسال واریز می‌شود، زمان واریز این دو یارانه به ترتیب دهم و بیستم ماه پیش‌رو است.

محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به پایان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق مجلس،گفت: وضعیت اقتصادی کشور باعث شده که مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد در شرایط نامناسبی قرار گیرند و آنچه را که دریافت می‌کنند کفاف زندگی آنان را نمی‌دهد.

ارسال نظر: