کدخبر: 9268

اخبار روز/اخبار مهم روز/خبر روز

مترو زندگی این خانواده را نجات داد| حادثه عجیب در مترو

روز گذشته فردی هراسان به مأموران پلیس مترو در ایستگاه امام خمینی(ره) مراجعه کرد و از گم شدن یا سرقت کیف حامل طلا‌هایش به ارزش هشت میلیارد ریال خبر داد که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مترو قرار گرفت.

پلیس مترو وقتی متوجه شد یکی از مسافران کیف طلای 800 میلیون تومانی‌اش را گم کرده در کمتر از چند دقیقه کیف را پیدا و به صاحبش برگرداند.

 سرهنگ سعید عطاءالهی، رئیس پلیس مترو تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: روز گذشته فردی هراسان به مأموران پلیس مترو در ایستگاه امام خمینی(ره) مراجعه کرد و از گم شدن یا سرقت کیف حامل طلا‌هایش به ارزش هشت میلیارد ریال خبر داد که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مترو قرار گرفت.

رئیس پلیس مترو تهران بزرگ با بیان اینکه تمام دوربین‌های مسیر ورودی و حضور مالباخته مورد رصد مأموران قرار گرفت، افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد کیف حامل طلاهای مالباخته در ایستگاه دانشگاه شریف در کنار صندلی‌های سکوی ایستگاه در محلی که مالباخته حضور داشت، جا مانده و در همان محل است.

وی با اشاره به اینکه پلیس همواره امین و خدمتگزار ملت ایران است، گفت: مأموران بلافاصله به محل مورد نظر مراجعه کرده و کیف حامل طلاها را پس از بررسی و اطمینان از وجود طلاها، تحویل صاحب آن دادند.

ارسال نظر: