کدخبر: 9278

اخبار سیاسی|خبر سیاسی|خبر سیاسی روز

روسیه دنیا را تهدید کرد!

​ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به جهان در خصوص هر گونه دخالت در مسئله و روسیه و اوکراین هشدار داد.

نیروهای روسیه در اوایل صبح پنجشنبه به وقت محلی تهاجم گسترده به اوکراین را آغاز کردند.ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به جهان در خصوص هر گونه دخالت در مسئله و روسیه و اوکراین هشدار داد.

ولادیمیر پوتین در یک پیام ویدیویی که ظاهرا از قبل ضبط شده بود با لحن تهدید آمیزی هشدار داد که هیچکس در این مسئله دخالت نکند و الا: «روسیه فوراً به آن پاسخ خواهد داد و این دخالت شما عواقبی خواهد داشت که قبلاً در تاریخ سراغ نداشته اید. »

ولادیمیر پوتین در یک سخنرانی از پیش ضبط شده آغاز یک «عملیات نظامی ویژه» را اعلام کرد، به اوکراینی‌ها دستور داد سلاح‌های خود را زمین بگذارند، و به سایر کشورها هشدار داد که از این کار خودداری کنند. مداخله کردن.

همانطور که خبرنگاران به طور زنده از کیف گزارش دادند، انفجارهای مهیبی در پس زمینه شنیده می شد. سی ان ان به نقل از «مشاور وزارت کشور اوکراین» گزارش داد که این انفجارها ناشی از حملات موشکی روسیه بوده است. گزارش‌هایی از حملات روسیه به نقاط دیگر از طریق زمین و دریا، از جمله از سوی رویترز و مقامات آمریکایی، منتشر شد. ویدئوهایی به سرعت در رسانه های اجتماعی دست به دست شد که ادعا می کرد انفجارهای خارکف را نشان می دهد.

دمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین در ساعت ۲۲:۵۸ به وقت شرقی در توییتی نوشت: «پوتین به تازگی یک تهاجم تمام عیار به اوکراین را آغاز کرده است.» شهرهای آرام اوکراین تحت حملات هستند. این یک جنگ تمام عیار است. اوکراین از خود دفاع خواهد کرد و پیروز خواهد شد. جهان می تواند و باید جلوی پوتین را بگیرد. موقع عمل الان است."

ارسال نظر: