کدخبر: 9467

قتل | علت قتل | قتل وحشتناک

تهران به خون کشیده شد| قتل وحشتناک همسایه ها را خبر کرد

بشامگاه شنبه 7 اسفند مأموران کلانتری 158 کیانشهر در تماس با بازپرس میثم حسین پور از قتل زنی تنها در خانه‌اش خبر دادند. با اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل حادثه که آپارتمانی در این محدوده بود، شدند.

 جسد پیرزن تنها 40 دقیقه پس از آخرین تماس با دخترش  در حالی پیدا شد که طلاهای او به سرقت رفته بود.

بشامگاه شنبه 7 اسفند مأموران  کلانتری 158 کیانشهر در تماس با بازپرس میثم حسین پور از قتل زنی تنها در خانه‌اش خبر دادند. با اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل حادثه که آپارتمانی در این محدوده بود، شدند.

با حضور در خانه جسد زن 70 ساله را در حالی پیدا کردند که با 9 ضربه چاقو به قتل رسیده و طلاهایش نیز به سرقت رفته بود. قفل و در ورودی خانه سالم بود و همین مسأله حکایت از آن داشت که جنایت از سوی فرد یا افرادی آشنا رخ داده است.

دختر مقتول که جسد را پیدا کرده بود در تحقیقات گفت: من در ساختمان مقابل خانه مادرم زندگی می‌کنم. چون او تنها زندگی می‌کند، معمولاً من برای او شام می‌برم. ساعت 7:40 دقیقه شنبه شب بود که مادرم با من تماس گرفت و از من خواست شام او را ببرم. زن جوان ادامه داد: تا شام را آماده کنم 40 دقیقه‌ای طول کشید. زمانی که زنگ خانه او را زدم، کسی در را باز نکرد. در نهایت با کلیدی که داشتم وارد خانه مادرم شده و با جسد او مواجه شدم. با صدای فریادهای من، همسایه‌ها متوجه شده و موضوع را به پلیس خبر دادند.

به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان قتل ادامه دارد.

ارسال نظر: