کدخبر: 9735

کلاهبرداری با اسم حسین ماهیتی بازیکن پرسپولیس| جزئیات

فردی که چنین کاری کرده یکجورهایی انتقام از دست رفتن پولش را از من گرفته است.او ظاهرا قصد داشته چند سال قبل به پرسپولیس بیاید.

بازیکن اسبق پرسپولیس به جزئیات جالبی درباره ماجرای کلاهبرداری با نام او اشاره کرده است.حتما در جریان هستید که فردی با سواستفاده از نام حسین ماهینی، 3 میلیارد تومان کلاهبرداری است.

مدافع اسبق پرسپولیس که در حال حاضر در سایپا توپ می‌زند، در مصاحبه‌اش با روزنامه جام جم جدا از آنکه از این فرد به خاطر بازی با نام و آبروی او انتقاد کرده، به مورد جالبی درباره هدف این فرد برای کلاهبردای اشاره کرده و گفته است:" فردی که چنین کاری کرده یکجورهایی انتقام از دست رفتن پولش را از من گرفته است.او ظاهرا قصد داشته چند سال قبل به پرسپولیس بیاید. یک فرد کلاهبردار به او می‌گوید 300 میلیون به من بده، ردیف می‌کنم به پرسپولیس بروی، در حالی که هیچ ارتباطی با باشگاه نداشته و کلا صحبت‌هایش دروغ بوده. پول او را بالا می‌کشد و طرف دیگر پیدایش نمی‌شود. این فرد هم می‌گوید من باید جبران کنم."

فرد کلاهبردار به ماهینی این را هم  گفته که به خاطر شباهت با او، تصمیم به سواستفاده از نام مدافع اسبق پرسپولیس گرفته است.

به این نکته هم اشاره کنیم که به گفته ماهینی، این ماجرا - کلاهبرداری از آقای کلاهبردار! - مربوط به 6-5 سال قبل بوده و البته که این روایت جناب کلاهبردار است و معلوم نیست تا چه اندازه می‌توان به صحبتهای این فرد اطمینان کرد.

ارسال نظر: