کدخبر: 9878

بورس | بازار بورس | وضعیت بورس

پیش بینی وضعیت بورس روزهای پایانی سال| تاثیر مذاکرات بر بورس

اگرچه نماینده روسیه دستیابی به توافق را برای روزهای آینده محتمل می داند اما ایران تاکید کرده در صورت عدم تامین خواسته هایش و گذر از خطوط قرمز، توافق را نمی پذیرد.

سهام احتمالا در روز شنبه منتظر اعلام زمان از سرگیری مذاکرات وین است، با توجه به برخی خبرهای متناقض در این زمینه ممکن است شاخص در ساعات آتی با چالش‌هایی مواجه شود.معاملات بازار سهام در روز شنبه به احتمال زیاد منتظر خبرهای تازه از سرنوشت مذاکرات احیای برجام خواهد بود. دیروز اعلام شد که این مذاکرات برای مشورت‌های کلی، مدتی کوتاه متوقف شده است. تازه ترین اخبار و رویدادها از آخرین تحولات احیای برجام حاکی از آن است که برخی موارد موجب زمانبر شدن توافق احتمالی شده است

اگرچه نماینده روسیه دستیابی به توافق را برای روزهای آینده محتمل می داند اما ایران تاکید کرده در صورت عدم تامین خواسته هایش و گذر از خطوط قرمز، توافق را نمی پذیرد. امریکا هم مدعی شده که در دست یابی به توافق احتمال شکل گیری چالش ها وجود دارد. 

بازار سهام به نظر می رسد در روز شنبه منتظر اعلام زمان از سرگیری مذاکرات وین باشد، با توجه به برخی خبرهای متناقض در این زمینه می‌توان پیش‌بینی کرد، که ممکن است شاخص در ساعات آتی با چالش‌هایی مواجه شود. این در حالی است که با توجه به شاخص های عملکردی بازار سهام، موقعیت خریداران نشان میدهد که همچنان از توان بالایی بهره می برند و همین می تواند بازار را در روز شنبه همچنان به نفع خریداران هدایت کند. از سوی دیگر، ورودی پول حقیقی ها در صورت تداوم نیز می تواند به کمک خریداران بیاید.

ارسال نظر: