کدخبر: 9929

اسرائیل در آماده باش کامل| ایران و اسرائیل جنگ را شروع می کنند؟

​در حالی که رسانه‌های صهیونیست نسبت به جدی بودن تهدیدهای ایران تاکید دارند رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی این رژیم از مسئولین اسرائیلی خواست تا تهدیدهای ایران را به دقت مد نظر قرار بدهند.

 روزنامه عبری زبان هاآرتص شامگاه شنبه در تارنمای خود با اشاره به آماده باش نظامیان صهیونیست نوشت : بعد از بازگشت آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش از سفر بحرین، تهدیدهای اعلام شده توسط ایران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.در حالی که رسانه‌های صهیونیست نسبت به جدی بودن تهدیدهای ایران تاکید دارند رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی این رژیم از مسئولین اسرائیلی خواست تا تهدیدهای ایران را به دقت مد نظر قرار بدهند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، در این جلسه مقرر شد سطح آماده باش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی (فلسطین اشغالی) افزایش یافته و یگان‌های اطلاعاتی و پدافند هوایی در درجه بالاتری از آماده باش قرار بگیرند.

در این بین رسانه‌های عبری زبان به نقل از عاموس یادلین رئیس اسبق سرویس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل هم خبر دادند، باید تهدید ایران در رابطه با واکنش به این تهاجم را جدی گرفت.

یسرائیل هیوم هم در گزارشی در این رابطه فاش کرد، ساختار نظامی و امنیتی اسرائیل خود را برای مجموعه‌ای از سناریوهای مربوط به نوع واکنش ایران آماده می‌کند و از شلیک موشک به شمال (فلسطین اشغالی) گرفته تا تهاجم در طول مرزها و ارسال هواپیماهای بدون سرنشین را مورد بررسی و ارزیابی قرارداده است.به نوشته این رسانه عبری زبان واکنش سپاه پاسداران به شهادت دو عضو خود و رسانه‌ای کردن این تهدید و تاکید بر این امر که اسرائیل بهای این جنایت خود را خواهد گرداخت به شدت با دفعات قبل متفاوت است.

 

ارسال نظر: