کدخبر: 14876

قتل| قتل هولناک| قتل فجیع

قتل فجیع در کشور| قهرمان بوکس کشور به قتل رسید

پسر جوان که در یک نزاع خیابانی قهرمان ۱۸ ساله بوکس استان مرکزی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، ۳ ساعت بعد از این جنایت در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

شامگاه شنبه مأموران پلیس اراک از قتل  «محمدسالار پارسا» بوکسور ۱۸ ساله استان مرکزی با ضربات چاقو در یک نزاع خیابانی باخبر شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد این درگیری بدون هیچ پیش زمینه  قبلی، بین چند جوان رخ داده است. بنابراین ردیابی‌ها دستگیری قاتل  در دستور کار پلیس استان مرکزی قرار گرفت و حدود سه ساعت بعد متهم در شهرستان خنداب دستگیر شد.

قاتل قهرمان بوکس دستگیر شد

سرهنگ کامیار چهری، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان اراک، مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که جوانی در یک نزاع ساده بدون هیچ درگیری قبلی و با ضربات چاقو به قتل رسیده و قاتل از محل متواری شده است که مأموران با تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در شهرستان خنداب شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری عوامل انتظامی شهرستان خنداب قاتل را طی یک عملیات ضربتی و در کمتر از ۳ ساعت دستگیر کنند. متهم پس از اعتراف به قتل برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

«محمدسالار پارسا» از قهرمانان المپیاد استعدادهای برتر کشور بود که سال ۱۳۹۸ در ۳ اردوی متوالی تیم ملی بوکس نونهالان ایران نظر کادر فنی را به خود جلب کرد و از استعدادهای برتر مشتزنی ایران بود.

 

ارسال نظر: