کدخبر: 13448

جوان عاشق قاتل شد| قتل به خاطر دختر مورد علاقه

پسر کینه جو وقتی فهمید یکی از بچه محل‌هایش برای دختر مورد علاقه‌اش مزاحمت ایجاد کرده در یک درگیری خیابانی پسر جوان را به قتل رساند.

بامداد ۲۱ خرداد امسال خبر یک درگیری جمعی که منجر به  قتل  پسری ۲۲ ساله در منطقه حیدرآباد کرج شده بود، به مرکز پیام پلیس آگاهی اعلام شد و بلافاصله کارآگاهان اداره جرایم جنایی و تشخیص هویت در محل حادثه حضور یافتند.

این متهم درباره انگیزه‌اش به کارآگاهان گفت: من به دختر جوانی در محله‌مان علاقه داشتم و مدتی هم با او در ارتباط بودم اما بعد از مدتی متوجه شدم که یکی از پسران محل به او پیشنهاد دوستی داده و چندبار مزاحمش شده است که از شنیدن این موضوع خیلی عصبانی شدم و با چند نفر از دوستانم به مقابل خانه آن پسر رفتیم و بعد از تهدید و درگیری لفظی با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به گردنش زدم. 

من قصد کشتن او را نداشتم و اصلاً فکر نمی‌کردم این ضربه باعث مرگش می‌شود فقط می‌خواستم تهدیدش کنم که دست از سر آن دختر بردارد اما وقتی خونین و زخمی روی زمین افتاد از ترس فرار کردم ومی‌خواستم از کشور خارج شوم که از سوی پلیس دستگیر شدم. الان هم خیلی پشیمانم، چون به خاطر یک موضوع ساده هم جان او را گرفتم و هم زندگی خودم را نابود کردم.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید با نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان خود نسبت به کنترل هیجانات آنها در این سنین توجه و دقت بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر: