کدخبر: 16189

فال|فال امروز

فال امروز| فال 9 مهر 1401

فال خود را بخوانید.

فروردین : به جای اینکه با ذهن خود کلنجار بروید ، چند روز صبرکرده تا بتوانید آنچه در ذهنتان می گذرد را با افراد دیگر در میان بگذارید. وقتی یک نفر دیگر در حال حرف زدن است ، شما به جوابی که می خواهید به او بدهید فکر نکنید؛ در عوض به حرف هایی که او می زند گوش دهید. فقط وقتی که احساس کردید باید در مورد چیزهایی که می شنوید دیدگاه خود را بیان کنید شما هم شروع به حرف زدن کنید. اگر هنگام ملاقات کردن دیگران به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید ، بیشترین تاثیر را روی آنها خواهید گذاشت.فال روزانه شنبه 9 مهر 1401.

 

اردیبهشت : در حالیکه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می شوید ، نمی توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فکر می کنید که می دانید به چه روشی کار خود را بهتر انجام دهید ، اما شاید تنها چیزی که شما نیاز داشته باشید داشتن یک دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینکه وقتی کسی بهتان پیشنهاد کمک می کند ، شما حساس پرانرژی بودن می کنید ، ولی اعتراف کردن به ضعف های خود می تواند در قبول کردن حمایت دیگران بهتان کمک کند.

 

خرداد : شاید شما بتوانید در ذهنتان راه هایی را مجسم کنید که بدان وسیله می توانید احساس خود را به کسی که دوستش دارید ابراز کنید ، اما نمی توانید به راحتی از این روش ها پیروی کنید. با وجود اینکه شما می خواهید تاثیری مثبت داشته باشید ، ولی بیش از اندازه پرخاشجو شده اید. تلاشی آگاهانه برای ملایم کردن صحبت هایتان به شما کمک می کند تا بتوانید اهداف واقعی خود را به دیگران بگویید.

تیر : اگر شما اعتقاد داشته باشید زمانی هم نیاز به کمک دیگران دارید آنها از شما سوء استفاده می کنند ، نمی توانید خوش اخلاق باشید. وقتی که جذابیت ها و خونگرمی شما تبدیل به عصبانیت می شود ، حتی لطف و محبتتان نیز می تواند به کسانی که دوستش دارید صدمه بزند. فراموش نکنید که واکنش شدید نشان دادن اصلا لازم نیست؛ شما فقط محدودیت های خود راقبول کنید و بعد دست به عمل بزنید.

 

مرداد : این ماه مشکل اصلی شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید ، نمی دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

 

شهریور : شما امروز تصویر روشنی از خواسته های خود دارید ولی با وجود اینکه ماه در نشانه شما قرار می گیرد ، الزاما کار درستی نیست که آرزوهای خود را به زبان بیاورید. مشکل اصلی این است که یکی از اطرافیانتان در حالی که حتی در بهترین شرایط با شما خوب همکاری نمی کند ، در خوشی هایتان هم شرکت نمی کند. بعضی از روزها بهتر است که احساس هایتان را مخفی نگه دارید.

 

مهر : فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلمات تان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید ، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می دهند ، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف هایتان اهمیتی نمی دهند.

 

آبان : شما امروز توانایی این را دارید که قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید ، بنابراین می توانید دقیقا بفهمید که در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما که به مسائل مالی اختصاص دارد می شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی گرداند. در حال حاضر بهترین کار این است که به موضوعات ساده تر روی بیاورید.

 

آذر : شما فکر می کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می دهید ، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می کنند به شما توجه می کنند. به کارهای قبلی تان نگاهی بیندازید ، برای اینکه کاری کرده اید که باعث شده دیگران پیام هایی نامفهومی را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیت های شما را سوء تعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید ، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

 

دی : امروز شما مشتاقانه می خواهید در مورد موضوعی که ازش روی گردان بودید تحقیق کنید. همه ترس و هراس های شما نسبت به این موضوع امروز کاملا از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید که دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند ، چرا که می دانید هم اکنون تأثیر فوق العاده ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینکه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت کافی بدهید که نظرشان را درباره گفته های شما بگویند.

 

بهمن : شما امروز خیلی پر انرژی نیستید ، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده اید. اما احتمالا موفقیت های مهمی کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعا انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقا چه حرف هایی می خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم گیری می کنید و به نظر می رسد که اطلاعات زیادی دارید.

 

اسفند : امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید ، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می کند.

 

ارسال نظر: