کدخبر: 16697

حادثه|حادثه خونین| حادثه در کرمان

کرمان به آرامش رسید| حادثه وحشتناک در شهر

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری گروه هفت نفره سارقان با کشف ۴۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان کرمان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این فرماندهی با گشتزنی‌های مضاعف موفق شدند هفت سارق را شناسایی و دستگیر کنند که در این رابطه دو دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو به همراه ۴۱ فقره سرقت دیگر نیز کشف شد.

پورامینایی با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان، در صورت مشاهده هر نوع رفتار و حرکات مشکوک مراتب را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری با ترفند سفر به عتبات خبر داد و گفت: بهترین راه برای سفر به عتبات مراجعه به نمایندگی‌ها و دفاتر معتبر است.

سرهنگ منصور رمضان‌نژاد، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با عناوین مختلف با جلب اعتماد آنان و به بهانه برنده شدن سفر عتبات عالیات اقدام به اخذ وجه و کلاهبرداری می‌کنند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات اطلاعاتی در این زمینه آغاز و با بررسی و پالایش اخبار مشخص شد که سه کلاهبردار حرفه‌ای ضمن تماس با مردم و اعلام برنده شدن آنان در سفر عتبات عالیات و تاکید بر بسته بودن راه کربلا، شماره کارت و مشخصات افراد را جهت واریز هزینه دریافت کرده و با گرفتن سایر اطلاعات از حساب‌ها برداشت می‌کردند.

فرمانده انتظامی بردسیر با اشاره به اینکه کلاهبرداران به همین روش بیش از یک‌میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و پیگیری‌های شبانه‌روزی یک متهم دخیل در این کلاهبرداری‌ها شناسایی و توسط ماموران پلیس فتا دستگیر و مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباختگان عودت شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم عزیز باید همواره باید هوشیار بوده و از اعتماد بجا به افراد خودداری کنند، تصریح کرد: پلیس به‌طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را به ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

ارسال نظر: