کدخبر: 6458

اخبار خوادث|مرگ هولناک در خانه مجردی| در خانه مجردی چه گذشت؟

مرگ هولناک در خانه مجردی| در خانه مجردی چه گذشت؟

پرونده مرگ مشکوک پسر جوان بعد از ملاقات با نامزدش در حالی به دادسرا رفت که خانواده وی از دختر جوان شکایت کردند.

چندی قبل گزارش مرگ مشکوک پسر جوانی به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته خانواده پسر جوان به نام حمید از نامزد پسرشان شکایت کردند.​

مادر حمید در تحقیقات گفت: پسرم مدتی قبل با المیرا نامزد کرد و قرار ازدواج گذاشتیم اما چون پسرم اعتیاد به مواد مخدر داشت، به ما گفت قبل از ازدواج می‌خواهد ترک کند و  جشن ترک اعتیاد و ازدواجش را با هم بگیرد.

زن میانسال ادامه داد: به درخواست پسرم، او به کمپ ترک اعتیاد رفت و 30 روز هم آنجا بود. پس از ترک  هم به خانه مجردی‌اش رفت و فردای آن روز با من تماس گرفت و گفت از دوستانش شنیده المیرا در یک ماهی که او در کمپ بوده، با  دوست صمیمی وی نامزد کرده است. پسرم می‌خواست بداند که ما از این موضوع خبر داریم یا نه. اما من گفتم چنین خبری نشنیده‌ام. دقایقی بعد از این تماس، المیرا به من تلفن زد و وحشت‌زده گفت حال پسرم خوب نیست و خودمان را به خانه مجردی حمید در غرب تهران برسانیم.

 ما هم به آنجا رفتیم که با بدن نیمه جان پسرم در حالی مواجه شدیم که آثار جراحت روی بدنش دیده می‌شد و سرش خونی بود. پسرم را به بیمارستان منتقل کردیم اما ساعاتی بعد تسلیم مرگ شد. حالا ازالمیرا شکایت داریم و احتمال می‌دهیم که او در این ماجرا نقش داشته باشد.

با شکایت این خانواده، به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، دختر جوان برای تحقیقات به دادسرا احضار شد و گفت: وقتی حمید از کمپ ترخیص شد مرا به خانه‌اش دعوت کرد. وقتی به آنجا رفتم دوستش پدرام هم آنجا بود. حمید  شنیده بود من با دوستش نامزد کرده‌ام؛ در حالی که چنین موضوعی صحت نداشت اصرارهای من و پدرام در نهایت کارساز شد و او باور کرد که هیچ رابطه‌ای بین ما نبوده است. پدرام بعد از ساعاتی رفت و من خانه حمید ماندم چند ساعت بعد برای انجام کاری خانه را ترک کردم و ساعتی بعد وقتی برگشتم، با بدن نیمه جان حمید مواجه شدم که حالش اصلاً خوب نبود، احتمال دادم مواد زیاد مصرف کرده و بر اثر مصرف مواد حالش بد شده است. با خانواده‌اش تماس گرفته و او را به بیمارستان منتقل کردیم.

 

ارسال نظر: