کدخبر: 8791

اخبار حوادث| تهران به خون کشیده شد| تصادف وحشتناک سرویس کارگران کارخانه معروف

تهران به خون کشیده شد| تصادف وحشتناک سرویس کارگران کارخانه معروف

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با نیسان در بزرگراه شهید آوینی تهران ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از وقوع حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید آوینی، نرسیده به بزرگراه سلمان فارسی خبر داد و گفت: ساعت ۶:۴۵ صبح یکشنبه یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید آوینی، نرسیده به بزرگراه سلمان فارسی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در ادامه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که یک دستگاه مینی‌بوس که سرویس جابه‌جایی پرسنل یکی از کارخانجات صنعتی بوده با تعدادی سرنشین هنگام حرکت به شدت با قسمت عقب یک دستگاه نیسان که بار میوه حمل می‌کرده، برخورد کرده بود.

وی اظهار کرد: راننده نیسان دچار مصدومیت شده بود و ۵ نفر از سرنشینان مینی‌بوس نیز که مرد بودند، دچار مصدومیت شده بودند. ۴ نفر از این افراد پیش از رسیدن آتش‌نشانان خارج شده بودند.

تصادف سرویس کارگران یک کارخانه صنعتی | محبوس شدن راننده پشت فرمان

ملکی افزود: راننده که یک مرد حدوداً ۴۵ ساله بود، به علت اینکه قسمت جلوی مینی‌بوس خسارت دیده بود، پشت فرمان محبوس شده بود و قادر به خروج نبود که آتش‌نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کردند و با تجهیزات هیدرولیکی بخشی از قطعات خودرو را برش دادند و موفق شدند که این فرد را با احتیاط کامل که از ناحیه پا مصدوم شده بود، خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در پایان گفت: هر ۶ نفر به عوامل اورژانس تحویل شدند و در پایان محل ایمن‌سازی شد، خودروها به حاشیه امنی منتقل شدند و برای بررسی علت حادثه محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

ارسال نظر: