کدخبر: 12375

چرا در دوره تدریس خصوصی سئو پورفیض شرکت کنیم؟

 

یکی از دغدغه‌های افرادی که علاقه‌ای به شرکت در کلاس‌های گروهی ندارند، این است که چگونه می‌توانم یک دوره خصوصی با اساتید مورد اعتماد را بیابم؟! از آنجایی که این روزها مشاغل مختلفی به سمت آنلاین شدن و طراحی وب‌سایت و ارائه خدمات در بستر وب در حرکت هستند، تعداد بی‌شماری از افراد را می‌بینیم که دوست دارند مبحث جذاب و البته پیچیده سئو یا همان بهینه‌سازی موتورهای جستجو را آموزش ببینند.

اگر شما در همان گروهی هستید که مایلید دوره سئو به صورت انحصاری برگزار شود و بتوانید راحت پاسخ سوالات و ابهامات خود را بیابید، می‌توانید در دوره تدریس خصوصی سئو پورفیض شرکت کنید. این دوره با توجه به نیازها و توانایی شما در حوزه بازاریابی دیجیتال و سئو چیده ترتیب داده می‌شود.

12

تدریس خصوصی سئو چه مزایایی دارد؟

سایت و کسب و کار آنلاین شما به سئو و بهبود موتورهای جستجوی گوگل نیاز دارد؛ بنابراین جدی‌تر آن را پیگیری کنید و برای آن زمان اختصاص دهید. حالا که آکادمی پورفیض دات کام هم این مزیت را برای شما فراهم کرده که بتوانید به صورت خصوصی سئو را آموزش ببینید، دیگر هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست.

البته پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با مزایای یک دوره تدریس خصوصی سئو آشنا شوید و سپس تصمیم خود را برای شرکت در این دوره نهایی کنید:

دوره‌ای برای همه صنوف

یکی از مهم‌ترین مزایای یک course اختصاصی سئو این است که از هر قشری و با هر محدوده سنی می‌توانند در آن شرکت کنند. بنابراین محدودیت سنی، تجربه کاری و توانایی وجود ندارد. برای مثال اگر شما یک محتوانویس باشید که دوست دارید ارتقای شغلی و پس از آن هم درآمد بیشتری کسب کنید، آموزش خصوصی سئو می‌تواند به افزایش توانایی‌های شما کمک کند.

اگر هم یک توسعه‌دهند وب‌سایت هستید که یادگیری شیوه‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجوی گوگل به شما نیز کمک بزرگی می‌کند. زیرا دلیلی می‌شود تا بتوانید در یک تیم بازاریابی دیجیتال راحت‌تر با سئوکاران مجموعه کنار بیایید و درخواست آن‌ها را مثلا برای تغییر در ساختار صفحه‌ای خاص را درک کنید.

افزایش توانایی‌ها با توجه به میزان نیاز شما

در دوره‌های خصوصی سئو، استاد تمام و کمال در راستای علامت سوال‌های شما در هر مبحث سئو پیش می‌رود. مثلا اگر نیاز دارید تا اطلاعات بیشتری درباره سئوی محتوا به دست آورید و درباره آن بیشتر بدانید، می‌توانید از او درخواست کنید تا بیشتر درباره استراتژی‌هایی که باعث بهبود بخش سئوی محتوای شما می‌شود، آموزش دهد.

دوره خصوصی سئو با توجه به اهداف تجاری، سبک یادگیری و حتی وب‌سایت فعلی دانش‌پذیر آموزش داده می‌شود. جالب است بدانید که مثلا در دوره پورفیض دات کام، جلسه اول را به رصد میزان توانایی و درک فرد از سئو اختصاص می‌دهند. مسلم است که هرچقدر درک بهتر و سریع‌تری از فرآیندهای بهینه‌سازی موتورهای جستجو داشته باشید، روند آموزش سرعت بیشتری می‌یابد. از طرفی هم یک مرور کلی از آموزه‌های قبلی شما خواهد بود و در طی مرور هم ممکن است نکات و متدهای جدیدی از سئو را آموزش ببینید.

از سیر تا پیاز سئو را آموزش داده می‌شود

معمولا همه کسانی که پا به عرصه پویای سئو می‌گذارند، به خوبی آگاهی دارند که برای این حوزه پایانی در نظر گرفته نشده و مداوم در حال تغییر و رویارویی با چالش‌های متعدد است. از مزایای دیگری که می‌توانیم برای آموزش خصوصی سئو بیان کنیم، یادگیری صفر تا صد این حوزه پر چالش در یک بازه زمانی مشخص است. 

برای مثال دانش‌پذیر در حدود 22 ساعت و نیم با فرآیندهای سئو به خوبی آشنا می‌شوید. هر چند که ما به این موضوع واقف هستیم که سئو نیاز به تمرین و مطالعه مکرر دارد و اینکه باید حتی بعد از پایان دوره حسابی تمرین و تکرار داشته باشید.

امکان سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی کلاس وجود دارد

در یک دوره تدریس خصوصی سئو می‌توانید همه کلاس‌ها و ساعت‌ها را با توجه به نیازهای کسب و کار فعلی خود طراحی کنید. معلم شما این امکان را دارد که روی موضوع یا سایت و پروژه فعلی شما کار کند. در این صورت هم دانش خود را افزایش می‌دهید و هم تمرین می‌کنید. 

هرچقدر که روی نمونه‌های بیشتری کار کنید، روی مسائل و چالش‌هایی که ممکن است در هر پروژه سئویی روبه‌رو شوید، بیشتر مسلط خواهید شد. سئو و فرآیندهای آن چیزی نیست که تنها با کار روی یک سایت و در عرض چند ساعت با زیروبم آن آشنا شوید.

الگوریتم های گوگل چیست؟

معمولا ممکن است با شنیدن کلمه الگوریتم، ریاضی و محاسبات دوران دبیرستان را برای ما یادآوری کند، اما این مورد کمی تفاوت دارد. الگوریتم های گوگل یا بهتر است بگوییم حیات وحش آن برای آنکه بهترین و بالاترین تجربه کاربری را پید آورند، ایجاد شده‌اند. 

حالا اگر دوست دارید بیشتر درباره الگوریتم های گوگل و سایر حیوانات جذاب آن بیشتر بدانید، کلیک کنید. 

13

یک حقیقت درباره الگوریتم وجود دارد و آن هم مجموعه اعداد و ارقامیست که روی خزنده‌های گوگل عزیزمان تزریق شده‌اند تا به داد کاربرانی برسند که از نتایج نمایش داده در صفحه SERP حسابی کلافه شده بودند. 

جالب است بدانید که این قوانین و مقرراتی که بعد از به روزرسانی برای جامعه سئوکاران یک کابوس محسوب می‌شود، نام‌های با مزه‌ای مثل پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار و دزد دریایی دارند. هر کدام این‌ها وظیفه خاصی را به عهده گرفته‌اند و مامور ارائه سیگنال‌های ویژه‌ای به مرورگرهای گوگل هستند.

مثلا الگوریتم پاندا، وقتی با سایتی مواجه می‌شود که محتوای بی کیفیت تولید کرده و ارزش افزوده‌ای برای کاربر نداردف موظف سیگنال‌های ارزیابی خود را به خزنده‌های گوگل گزارش دهد. حالا این سیگنال‌ها و گزارش‌ها در نهایت منجربه چه چیزی می‌شوند؟! هر نمره‌ای که از این الگوریتم‌ها در هر صفحه سایت شما دریافت شود، روی رتبه‌بندی هر کلمه کلیدی تاثیر می‌گذارد.

یادتان است که تا همین چند سال پیش وقتی به دنبال موضوعی در گوگل می‌رفتیم با نتایجی روبه‌رو می‌شدیم که هر صفحه‌ای از همان کلمه‌ای که ما جستجو می‌کردیم، پر شده بود. گوگل وقتی با شکایات متعدد کاربرات روبه رو شد، تصمیم به اجرای الگوریتم مرغ مگس خوار گرفت تا از این فاجعه جلوگیری کند. در نهایت همان اطلاعاتی را در اختیار کاربر قرار دهد که او نیاز به آن داشت. 

متخصص سئو محمد پورفیض را بیشتر بشناسید

معمولا افراد متعددی را دیده‌ایم که به محض ورود به دنیای سئو و درگیر شدن با چالش‌های متعدد، در میانه راه منصرف نشده‌اند. اما در اینجا قصد داریم فردی را به شما معرفی کنیم که نه تنها به خاطر رهایی از آن چالش‌ها مسیر خود را تغییر نداد، بلکه از همه آن‌ها یک فرصت ساخت.

مایلید بیشتر درباره مشاور سئو محمد پور فیض و پروژه‌های آنلاین او بدانید؟! روی لینک کلیک کنید.

14

متخصص سئو محمد پورفیص بیش از 4 سال است که تجربه کاری حرفه‌ای در این زمینه دارد و به شرکت‌ها و کسب و کارهای آنلاین بسیاری مشاوره می‌دهد. او رسالت کاری خود را علاوه بر ایجاد وب‌سایت‌های معتبر و کاربرپسند، آموزش و پرورش سئوکاران حرفه‌ای می‌داند که جای خالی چنین افرادی در جامعه دیجیتال ما به وفور دیده می‌شود.

 

ارسال نظر: