کدخبر: 13435

بهترین ماشین اصلاح برای مردها

بهترین ماشین اصلاح برای مردها

ماشین اصلاح و پیرایش{موزر} با نام لاتین Moser و در مدل 1400 با اینکه از قدیمی ترین ماشین های اصلاح است و بعد از آن ده ها و یا شاید صدها برند و مدل از دیگر ماشین های اصلاح معرفی و روانه بازار شد اما همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است و علاوه بر کیفیت بی نظیر قیمتی مناسب نسبت به کارایی و قدرت خود دارد. جالب است بدانید که در بین صدها مدل ماشین اصلاح سر و صورت برند موزر، مدل 1400 بیشترین طرفدار را دارد و در حقیقت باید گفت به خاطر معروفیت همین مدل باعث شد برند موزر شهرت جهانی پیدا کند.

این مدل از دستگاه موزر اصلی با مارک حک شده ساخت آلمان دارای رنگ زرشکی و پلاک نقره ای رنگ در جلوی آن است و تقریبا تمام آقایان آن را می شناسند. در زیر یا پشت بدنه آن هم عبارت ساخت آلمان درج شده است.

تیغه های موزر از جنس استیل و ضد زنگ است اما روغن کاری آن باعث میشود تیغه ها عمر بیشتری کرده و همچنین صدای تیغه ها در زمان استفاده کمتر باشد که به دنبال آن فشار کمتری به موتور موزر وارد شده و عمر دستگاه شما بیشتر میشود. با کمک اهرمی که برای تغییر اندازه اصلاح شرح داده شد میتوان اندازه ای بین یک دهم میلی متر تا سه میلی متر را برای اندازه موها تنظیم کرد. موتور این ماشین اصلاح قدرت مند سرعتی حدود شش هزار دور در شصت ثانیه ایجاد میکند و در نتیجه کار اصلاح و پیرایش را بسیار سریع انجام میدهد. برخلاف برخی ایده های غلط این ماشین اصلاح لرزش و صدای زیادی ایجاد نمیکند، بلکه در واقع همان لرزش اندک که شبیه به ویبره دستگاه های ماساژ است برای قدرت موتور ایجاد میگردد. یک عدد شانه به همراه دستگاه در بسته بندی آن وجود دارد که میتوانید از آن موها را در اندازه بلندتر اصلاح کنید. تصب شانه ها بر روی ماشین اصلاح بسیار ساده است.

شانه های "ماشین اصلاح موزر اصل در تهران تخفیف" به صورت کشویی بر روی قسمت زیرین تیغه ها سوار میشود و برای جا زدن آن نیاز به هیچ فشاری نیست.  اگر میخواهید تیغه های موزر موها را با شماره صفر اصلاح کند میتوانید با کمک باز کردن دو پیچ زیر تیغه ها، کمی تیغه رویی را به جلو آورده و تنظیم کنید و سپس پیچ ها را محکم ببندید، با اینکار اصلاح مو با شماره صفر انجام شده و تقریبا شبیه به تیغ عمل خواهد کرد. اگر در امور فنی مهارت ندارید اینکار را میتوانید به شخصی که توانایی تنظیم آن را دارد محول کنید. روغن کاری تیغه ها را میتوانید بعد اصلاح هم انجام دهید، البته قبل از آن باید تیغه ها را با برس داخل جعبه کاملا تمیز کنید.

کیفیت این ماشین اصلاح به حدی بوده که میتوان سالها از آن استفاده کرد، به همین خاطر هم آرایشگاه ها که به طور مرتب نیاز به ماشین اصلاح دارند از همین ماشین اصلاح موزر که دوام بالایی دارد استفاده میکنند.

موزر

ماشین اصلاح موزر یکی از پرطرفدارترین برندهای ماشین اصلاح در ایران و تمام کشورهای دنیا است، این ماشین اصلاح را همه آقایان به خوبی میشناسند و در تمام آرایشگاه ها وجود دارد. (ماشین اصلاح موزر ) که به دلیل کیفیت بالا و کارایی عالی توانسته طرفداران زیادی را برای خود پیدا کند در واقع یکی از جان سخت ترین وسیله ها و ابزار آرایشی است. به همین خاطر در اکثر آرایشگاه های مردانه میتوانید آن را مشاهده کنید. محتویات بسته آن شامل خود ماشین ریش تراش و اصلاح سر و صورت موز، یک عدد قوطی روغن، یک عدد شانه و برس برای تمیز کردن تیغه های آن است. این ماشین اصلاح دارای پلمپ بر روی درب جعبه آن است، ولی فروشگاه تهران تخفیف قبل از ارسال اقدام به باز کردن پلمپ برای تست موزر کرده و سپس برای مشتریان عزیز ارسال میگردد.

نمونه ای موزر شارژی در این فروشگاه معرفی شده است که برای مسافرت ها یکی از کارآمدترین وسیله های آرایشی است. لیکن موزر مدل 1400 قدرتی به مراتب بهتر و قوی تر از نمونه شارژی آن دارد. دقت کنید که موزر اصل از تقبلی فقط با هک شده بودن مارک آلمان در زیر تیغه آن و همچنین روی قسمت لیبل نقره ای رنگ جلوی دستگاه قابل تشخیص است. نمونه های تقلبی موزر مارک ساخت آلمان درج شده است اما هک نشده اند. رنگ موزر تقریبا زرشکی است و این رنگ از زمان تولید بدون تغییر مانده است که این برند همواره این محصول را با همین رنگ به بازار عرضه کرده است.

ماشین اصلاح موزر به همراه یک بسته شانه های اصلاح به عنوان اشانتیون. ما به مشتریان عزیز خود در تهران تخفیف یک بسته از پکیج کامل شانه های ماشین اصلاح موزر به همراه خود محصول به عنوان اشانتیون برای شما عزیزان ارسال میکنیم.

این ماشین اصلاح دارای 3 سال گارانتی کامکار می باشد، برای دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش نیاز است که شماره سفارش و تاریخ سفارش خود را پس از دریافت بسته روی جعبه آن یاداشت نمایید، سابقه خرید شما در سیستم به عنوان تاریخ شروع گارانتی محسوب میگردد.

موزر اصل

اگر قبلا از ماشین های اصلاح استفاده کرده اید قطعا بین انواع مدل های مخلتف متوجه کیفیت و کارایی فوق العاده مدل موزر شده اید، کیفیت این دستگاه در مدل یا نوع و تایپ 1400 فوق العاده عالی بوده به طوریکه نمیتوان حتی یک سالن آرایش را یافت که یک یا چند عدد از این نوع موزر در آن وجود نداشته باشد. علاوه بر سالن های آرایشگاهی نیز بسیاری از آقایان برای اصلاح سر و صورت خود یا فرزندانشان در منزل نیز از این موزر استفاده میکنند.

 

ارسال نظر: