کدخبر: 13492

خونه ابزار، مطمئن ترین فروشگاه اینترنتی لوازم ساختمانی بهداشتی

 

فروشگاه های اینترنتی زیادی در حوزه لوازم ساختمانی بهداشتی درحال فعالیت اند. فروشگاه اینترنتی خونه ابزار را به جرات می توانیم به عنوان یکی از مراجع معتبر در حوزه لوازم ساختمانی بهداشتی معرفی کنیم.

تاسیس فروشگاه اینترنتی خونه ابزار سال 1399 بوده است اما سابقه ی فعالیت این مجموعه در بازار به 21 سال قبل یعنی 1378 برمیگردد.

فروشگاه اینترنتی خونه ابزار یک مکمل برای فروشگاه فیزیکی پخش شایا است.

خونه ابزار

خرید مستقیم از فروشگاه

در فروشگاه اینترنتی خونه ابزار هر دو مسیر فروش اینترنتی و فروش حضوری فراهم شده است. در صورت تمایل به خرید اینترنتی کافی است محصول خود را در سایت انتخاب کنید و از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید تا اجناس به دست شما برسد و یا از طریق سایت آدرس فروشگاه را بردارید و به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید.

چرا خونه ابزار را یک سایت مرجع معرفی کردیم؟

تجربه و تخصص ما صرفا در زمینه ی فروش محصولات ساختمانی بهداشتی نیست. در تمام قسمت های تولید، فروش، خدمات پس از فروش تجربه داریم. این تجارب به ما کمک می کند تا بهترین انتخاب ها را در بازه های قیمتی مختلف در اختیار شما قرار دهیم.

علاوه بر انتخاب درست محصول، در زمینه های نصب، افزایش طول عمر کالاهای مصرفی و راهنمای رفع خرابی های کالاها هم می توانیم به شما کمک کنیم.

مقایسه ی رایگان

مقایسه کردن دو محصول از دیدگاه های مختلف به سهولت خرید شما کمک می کند. برای مثال شاید در بازار بین دو برند نتوانید یکی را برای خرید نهایی انتخاب کنید.

مقایسه ی رایگان خونه ابزار به شما کمک می کند تا در وهله ی اول به ساده ترین شکل انتخاب نهایی خود را داشته باشید و در وهله ی دوم مقایسه ی فنی و جزئی محصولات را در اختیار شما قرار می دهد.

مشاوره رایگان پیش از خرید

یکی از المان های اصلی که در سایت خونه ابزار وجود دارد، مشاوره های کاربردی و رایگان پیش از خرید است. ما به شما کمک می کنیم تا مناسب ترین محصولات را در بازه ی قیمتی مد نظر شما، به دست شما برسانیم.

همچنین سعی می کنیم تا نزدیک ترین فروشنده ها را به شما معرفی کنیم تا اگر نیاز به خرید حضوری دارید، بدون دردسر بتوانید از نزدیکترین محل خریدهای خود را انجام دهید.

چه دسته بندی کالاهایی در سایت خونه ابزار وجود دارد ؟

باتوجه به قدمت و سابقه ای که داریم، توان تهیه بیشتر لوازم ساختمانی بهداشتی را بدون واسط داریم. پرمصرف ترین دسته بندی های محصولاتی که در سایت خونه ابزار هم وجود دارد شامل انواع شیرآلات، سیفون، کفشوی، فلاش تانک، علم دوش، شلنگ و متعلقات است.

اگر محصولی خارج از دسته بندی های بالا نیاز دارید حتما با فروشگاه خونه ابزار تماس بگیرید. ما در حال توسعه و به روز رسانی سایت برای افزایش تعداد کالاهای موجود هستیم.

تمایز خونه ابزار با ارائه آخرین لیست قیمت

یکی از مزیت های بزرگ خونه ابزار دسترسی به لیست های قیمت شرکت های تولید کننده است. برای همه ی ما پیش آمده که به دلایل مختلفی از جمله انحصار مجبور به گران خریدن یک کالا شده ایم. در فروشگاه خونه ابزار با بررسی کردن لیست های قیمت می توانید با آگاهی کامل تمام اجناس را در قیمت های واقعی خود خریداری کنید.

برند ایرانی یا خارجی ؟

در حوزه لوازم ساختمانی بهداشتی برندهای ایرانی زیادی وجود دارد. این برندها خوشبختانه توان رقابت در بازار جهانی را دارند و در حال صادرات محصولات خود هستند.

در برخی موارد شاید نیاز به تهیه کالاهای خود از برندهای خارجی داشته باشید. ما کالاهای برندهای ایرانی و خارجی را در فروشگاه موجود داریم.

پل های ارتباطی خونه ابزار

اصلی ترین پل ارتباطی ما با شما، سایت خونه ابزار است. در صورت تمایل به ارتباط کافی از طریق لینک زیر وارد سایت شوید، تمام شماره های تماس به روز شده، آدرس های فروشگاه های فیزیکی، ساعات مراجعه و .... در سایت خونه ابزار قرار دارد.

در صورت تمایل به ورود به سایت روی فروشگاه اینترنتی خونه ابزار کلیک کنید.

 

ارسال نظر: