کدخبر: 14113

وام 20 میلیون تومانی بدون چک و ضامن

 

تعجب نکنید! بدون چک و ضامن هم میتوانید وام دریافت کنید. با استفاده از خدمات قسطا این امکان به راحتی فراهم میشود. شما میتوانید تا سقف 20 میلیون تومان از قسطا اعتبار دریافت کنید و نسبت به خرید اقساطی هر کالایی از سراسر کشور اقدام کنید. مثل خرید تلویزیون اقساطی، خرید طلا اقساطی و... در ادامه نکات مهم در خرید طلا و مواردی از راهنمای خرید تلویزیون ارائه خواهیم داد.

علاوه بر این با قسطا کارت میتوانید هزینه انواع خدمات هم بصورت قسطی پرداخت کنید. خدماتی مثل هزینه عمل بینی اقساط ، تور مشهد اقساطی ، تور کیش اقساطی و...

اعتبار قسطا در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب به نام قسطا کارت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به همین دلیل قسطا کارت همه جا معتبر میباشد و میتوانید با اعتبار قسطا از تمامی فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی سراسر کشور بصورت نقدی خرید کنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید.

پس برای سفر به قشم لازم نیست به این فکر کنید که چطور پولدار شویم . با استفاده از قسطا کارت میتوانید از تمامی آژانس های مسفارتی سراسر کشور نسبت به خرید تور قشم اقساطی اقدام کنید و سفر لذت بخشی را تجربه کنید. با استفاده از قسطا کارت میتوانید تمامی هزینه های سفر از جمله بلیط هواپیما ، رزرو هتل و... را بصورت اقساطی پرداخت کنید.

2

تور قشم اقساطی

یکی از جاذبه های تفریحی بینظیر ایران، جزیره قشم میباشد. سفر به این جزیره حتما میتواند خاطرات خوشی برای شما به همراه داشته باشد. اما سفر به قشم معمولا با هزینه های زیاد رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل میباشد.

در این مقاله قصد داریم شما را با مراحل دریافت قسطا کارت اشنا کنیم تا به راحتی نسبت به خرید تور قشم اقساطی اقدام کنید.

راهنمای خرید تلویزیون

همانطور که گفته شد با قسطا کارت امکان خرید اقساطی تلویزیون هم فراهم میباشد. در ادامه نکاتی در مورد خرید تلویزیون مطرح میکنیم.

برای خرید تلویزیون بهتر است به موارد زیر دقت کنید:

اندازه تلویزیون: اندازه تلویزیون باید متناسب با فضا و مکانی باشد که تلویزیون در آن قرار میگیرد. علاوه بر این باید فاصله خود از تلویزیون هم در انتخاب اندازه تلویزوین لحاظ کنید

برند تلویزیون: برند تلویزیون هم یکی از نکات تعیین کننده میباشد. شما با قسطا کارت میتوانید نسبت به خرید اقساطی تلویزیون آن هم هر برندی که خواستید اقدام کنید. شاید در فروشگاه هایی را سراغ داشته باشید که فروش اقساطی تلویزیون داشته باشند اما آیا این فروشگاه ها کالای مورد نظر شما را موجود دارند؟ برند مورد علاقه شما در این فروشگاه ها هست؟

این موارد از چالش های خرید قسطی هستند که قسطا این مشکلات را حل کرده است. شما با قسطا کارت میتوانید از هر فروشگاهی کالای مورد علاقه خود را بصورت اقساطی خرید کنید.

کیفیت صفحه نمایش: مهم ترین ویژگی تلویزیون کیفیت صفحه نمایش آن میباشد. امروزه با وجود تکنولوژی های مختلف شاهد کیفیت های 8k و 4k هستیم اما باید توجه کنید که این کیفیت ها در صفحه نمایش های بزرگ تفاوت ایجاد میکنند و برای تلویزیون هایی با اندازه معمولی خیلی نباید روی این مورد حساس باشید. نکته مهم تر نرخ تازه سازی تصاویر است.

نکات مهم در خرید طلا

با استفاده از قسطا کارت میتوانید طلا هم قسطی بخرید.

باید بدانید که طلای 24 عیار طلای خام و با ارزشترین نوع طلا است. در اصل طلا در فرم خام خود بسیار نرم است، بنابراین برای رسیدن به استحکام و سختی مطلوب با انوع فلزات ترکیب می شود.

طلا و جواهرات در ایران با استفاده از طلای 18 عیار تهیه می شوند. بنابراین توضیحات مشخص می شود که هرچه عیار طلا بالاتر برود، آن طلا نرم تر و گرانتر می شود.

3

مراحل دریافت قسطا کارت

برای دریافت قسطا کارت:

  1. ابتدا به سایت قسطا مراجعه کنید و یک حساب کاربری بسازید
  2. سپس برای دریافت مبلغ مورد نظرتان ثبت سفارش کنید و مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید. در این مرحله مدارکی که برای احراز هویت و اعتبارسنجی لازم است از شما خواسته میشود
  3. بعد از این مرحله باید منتظر اعتبارسنجی باشید. بعد از سه روز نتیجه اعتبار سنجی از طرف کارشناسان قسطا به شما اطلاع داده میشود
  4. پس از اعلام نتیجه اعتبارسنجی میتوانید با ارسال تضامین ( چک یا سفته) قسطا کارت را دریافت کنید و از هر جا که دوست داشتید خرید کنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید

توجه کنید که تمامی این مراحل بصورت آنلاین انجام میشود و نیازی به مراجعه حضوری شما نیست.

 

ارسال نظر: