کدخبر: 14959

سئو سایت موزیک و رقابت در گوگل

 

 

امروزه افرادی که دارای سایت‌های موزیک هستند، به‌شدت با هم در رقابت‌اند. پیروزی و پیشرفت در این رقابت، به یک متخصص و مشاوره سئو سایت نیاز دارد تا در این زمینه به‌خوبی شما را راهنمایی کند. برای انجام این کار فرد باید مهارت بالایی داشته باشد تا از حداقل زمان ممکن استفاده کرد و در کمترین زمان، بتوان به بهینه‌ترین حالت یک صفحه برسیم‌.

اگر مسئولیت سئو سایت موزیک را به عهده دارید، به طور حتم آگاه هستید که رقابت در این حوزه چقدر طاقت‌فرسا و استرس‌زا است. بهینه‌سازی سایت موزیک برای گوگل، بیشتر از هر عاملی در دیده‌شدن و موفقیت شما تأثیرگذار خواهد بود. موسیقی و آهنگ جزو مواردی هستند که اغلب عموم برای پیداکردن آن‌ها با هر فرهنگ و زبانی، از گوگل بهره می‌برند تا آهنگ خواننده موردنظر خود را پیدا کنند. پس این که گوگل سایت موزیک شما را تأیید و به کاربران پیشنهاد دهد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

11

سئو سایت موزیک چقدر سخت است؟

برای سئو سایت موزیک و دانلود آهنگ شما مسیر کاملاً مشابهی را با سایر وب‌سایت‌ها نخواهید داشت و برای رسیدن به این هدف، باید به یکسری نکات مهم توجه داشته باشید که در سایر وب وب‌سایت‌ها نیازی نیست. یکی از بهترین راهکارها برای بهینه‌سازی سایت موزیک، استفاده از محتوا می‌باشد. اگر محتوایی که در سایت گذاشته می‌شود، جدید باشد و حالت کپی نداشته باشد، گوگل، بیشتر از هر سایت دیگری که در حوزه موسیقی کار می‌کند و دارای محتواهای کپی و بی‌ارزش نیز است، سایت شما را مورد خزش و کرال قرار می‌دهد.

برای بهبود سئو سایت موزیک بسیار مهم است که در کنار داشتن آرشیوی کامل بروز بود. برای دستیابی آسان انواع دسته‌بندی را ایجاد کنید. کاربر در نهایت با 3 کلیک باید به هدف خود برسد. موزیک‌ها را در کیفیت‌های متفاوت به کاربران ارائه دهید. قابلیت اشتراک‌گذاری، امتیاز‌‌دهی و نظر‌دهی را فعال کنید. قابلیت اطلاع‌رسانی از راه ایمیل برای دسته‌ای خاص ایجاد کنید. مقالاتی در مورد موزیک، خواننده‌ها و بند‌ها ایجاد کنید. دسته‌بندی‌های مختلف بر اساس خواننده، سبک، زبان و… به وجود آورید. با کدنویسی بهینه و استفاده از هاست‌های پرسرعت حضور در سایت را برای کاربران لذت‌بخش کنید. با رعایت موارد ذکر شده اولین قدم را در سئو سایت موزیکتان بردارید، ولیکن برای رقابت با سایت‌های قدرتمند در این حوزه باید فعالیت‌های عمومی سئو نظیر بهبود تگ‌های هدینگ، لینک بیلدینگ و… انجام شود.

راهنمای سئو سایت موزیک

·بدانید که اهداف سئو شما چیست.

·وب‌سایت خود را با محتوای عالی پر کنید.

·کلمات کلیدی موردنظر خود را بشناسید.

اگر از اهداف خودآگاه باشید و برای خود مشخص کرده باشید، می‌توانید مشخص کنید که برای چه کلمات کلیدی رتبه‌بندی کنید؛ البته یک فاکتور مناسب برای شروع، از نظر انتخاب کلمات کلیدی موردنظر، نام گروه شماست. سعی کنید از یک نام خاص و یونیک استفاده کنید زیرا به‌کاربردن نام گروهی که مشابه سایر اصطلاحات رایج باشد، چندان به چشم نمی‌آید و بهتر است برای کلمات کلیدی خاص‌تر رتبه‌بندی کنید. مدتی وقت بگذارید تا به این درک برسید که دقیقاً دنبال چه کلمات کلیدی هستید، چون آن‌ها اساس سئو سایت شما را تشکیل می‌دهند.

·افزایش مشارکت طرف‌داران

اغلب مخاطبان به دنبال راه‌های جدیدی برای تعامل با هنرمندان یا موسیقی موردعلاقه خود هستند؛ لذا بهینه‌سازی کلمات کلیدی باید شامل ایجاد محتوایی باشد که تعامل مخاطبان را افزایش دهد. یکی از راه‌های دستیابی به این هدف این است که سایت خود را با جدیدترین و مرتبط‌ترین مطالب مربوط به صنعت موسیقی به‌روزرسانی کنید. همین‌طور می‌توانید پست‌های وبلاگی بنویسید که مخاطبان به موسیقی‌هایتان جذب شوند. برای دریافت بهترین نتایج، صفحات جدیدی را برای هر رویداد و انتشار موسیقی جدید به وجود آورید و همواره آن‌ها را به‌روزرسانی کنید.

·سایت خود را برای موبایل بهینه‌سازی کنید.

تحقیقات نشان داده است که حدود 63 درصد از جستجوهای مربوط به صنعت موسیقی در گوشی موبایل صورت می‌گیرد. علاوه بر این، الگوریتم گوگل محتوایی را که در موبایل قابل‌دسترسی است، ترجیح می‌‌دهد. مطمئن شوید که همه محتوا می‌تواند به‌سرعت در دستگاه‌های تلفن همراه بارگیری شده و به‌خوبی نمایش داده می‌شوند. ابزار‌های زیادی برای بهینه‌سازی سایت در موبایل وجود دارد که قادرید از آن‌ها بهره ببرید. در ابتدا تلاش کنید وب‌سایت خود را ریسپانسیو یا پاسخگو طراحی کنید.

·برچسب‌ها و تگ‌های سایت خود را بهینه کنید.

ممکن است این روش جدید نباشد ولی همچنان از آن استفاده می‌کنند. برچسب‌ها یا تگ‌ها همان کد HTML هستند که در وب‌سایت شما نشان داده نمی‌شوند، ولی برای موتورهای جستجو مهم هستند. اولین مورد برچسب عنوان است. متن این برچسب همان چیزی است که افراد مشاهده می‌کنند و وقتی که سایت شما در نتیجه موتور جستجو آشکار می‌شود، روی آن کلیک می‌کنند. همین‌طور این تگ همان چیزی است که هنگام باز شدن صفحه در مرورگر خود می‌بینید. آنچه شما در این برچسب مشاهده می‌کنید یک عنوان واضح، مختصر و توصیفی برای صفحه شما است که تا 60 کاراکتر است. هر صفحه از سایت شما باید شامل برچسب عنوان ویژه‌ای باشد، باید خوانا باشد و بعضی از کلمات کلیدی مهم شما – نظیر نام گروه شما – را شامل شود.

12

هزینه سئو کردن سایت موزیک چقدر است؟

هر شرکت سئو باتوجه‌به خدماتی که ارائه می‌دهد تعرفه سئو سایت موزیک و دیگر سایت‌ها را تعیین می‌کند؛ بنابراین سئو تعرفه مشخصی ندارد و برای آگاهی دقیق از قیمت سئو، فقط لازم است که با شرکت مربوطه تماس بگیرید.

اگر تمایل دارید بهینه‌سازی سئو سایت را به شکل کامل به افراد دیگری بسپارید و بودجه معینی را برای این کار در نظر گرفته‌اید؛ این راه برای شما بسیار مناسب است. هزینه سئو سایت شما پس از بررسی سایت و خدمات لازم برای رشد آن به شما عرضه می‌گردد و پس از تعیین هزینه، هزینه اضافی در طی قرارداد پرداخت نخواهید کرد.

نتایج به‌دست‌آمده در این روش سئو به طور معمول دارای 6 ماه پایداری است. شما می‌توانید در صورت رسیدن به اهداف اولیه خود، هزینه خدمات را پرداخت کنید؛ در غیر این صورت هزینه خدمات انجام شده از مبلغ دریافتی کسر شده به شما بر‌می‌گردد. از فواید این روش، ماندگاری طولانی‌مدت نتایج، مشخص‌بودن نتایج و ارائه گزارش عملکرد بعد از پایان قرارداد می‌باشد و از چالش‌های این راه، هزینه‌های نسبتاً بالا این روش نسبت به سایر روش‌های سئو سایت است.

منبع: نبض مارکتینگ

 

ارسال نظر: