کدخبر: 12848

خدمات سئو، مشاوره سئو، آموزش سئو در تبریز | احسان خسروی

احسان خسروی متخصص سئو سایت در تبریز با داشتن تیمی حرفه ای، خدمات و مشاوره سئو برای بهینه سازی سایت شما را انجام داده تا در رتبه های اول نتایج صفحه اول گوگل قرار بگیرد.

اگر بخواهیم یکی از شهرهای بالقوه در اقتصاد ایران را نام ببریم می توانیم از تبریز یاد کنیم؛ شهری که از اثرات انقلاب صنعتی بی نصیب نمانده است و با صنایع فعالی که دارد، از قبیل تراکتورسازی، ماشین سازی و...، خود را یکی از مراکز تجاری در ایران می داند.

بازار و صنایع تبریز از ماندگاری خود در عصر دیجیتال غافل هم نخواهد شد. بنابراین خدمات سئو در تبریز به زودی جایگاه واقعی خود را پیدا خواهد کرد. در این عصر، کسب وکارها فعالیت بازاریابی را به بستر اینترنت منتقل کرده اند؛ بستری که در آن مشتریان حضور فیزیکی ندارند اما با وجود این، ازدحام خرید در آن زیاد است!

با مهندس احسان خسروی، از متخصصان سئو در تبریز که خدمات، مشاوره و آموزش سئو ارایه می دهد، آشنا شوید:

https://eghtesadafarin.com/seo-in-tabriz/

ماجرای گفتگو با یک مغازه‌ دار در مورد بازاریابی دیجیتال

در ابتدا ماجرایی را از متخصص سئو در تبریز، مهندس احسان خسروی، می شنویم:

یک روز به همراه همسرم به بازاری در ولیعصر تبریز رفتم. قرار بود که همسرم کفشی برای خود بخرد. در زمانی که مشغول انتخاب کفش مناسب در یکی از مغازه ها بودیم تلاش مغازه دار برای فروش کفش ها توجه مرا به خود جلب کرد؛ یاد روزهایی افتادم که خودم در کودکی برای مغازه ها بازاریابی و مشتری جذب می کردم.

با توجه به فعالیت خود در زمینه ی خدمات سئو در تبریز و درگیر بودن روزمره با فضای دیجیتال مارکتینگ فرصت را مناسب دیدم که گفتگویی با مغازه دار در مورد ابزارهای بازاریابی نوین انجام دهم.

گفتگوی خودم را این گونه شروع کردم که روش معمول جذب مشتری که او به کار می گیرد در عصری که دیجیتال خوانده می شود مناسب نیست، بازاریابی نوین ابزارهای دیگری مانند سئو را پیشنهاد می کند و اینکه مشتریان امروزی به سمت محتوایی می روند که کسب وکارها برای محصولات و خدمات خود ارائه می دهند نه صرفاً تیترهای تبلیغاتی.

در این گفتگو سعی داشتم که مغازه دار را به خدمات سئو در تبریز علاقه مند کنم تا از بازاریابی نوین برای فروش محصولات خود استفاده کند. البته مغازه دار در برابر حرف های من مقاومت داشت؛ نمی توان به این مقاومت ایراد گرفت. برای اینکه مغازه دار را بهتر توجیه کنم فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را مثال زدم.

مغازه دار قبول داشت که با آمدن فروشگاه های اینترنتی سهم بازار آنها کوچک شده است. احتمالاً مغازه دار به این نتیجه رسید که روش های بازاریابی فروشگاه های آنلاین را به کار گیرد، از فضای اینترنت برای کسب وکار خود استفاده کند و از خدمات سئو در تبریز هم بهره مند شود.

جایگاه سئو در دیجیتال مارکتینگ

اگر جایگاه سئو برای مؤفقیت کسب وکارها در عصر دیجیتال به خوبی درک شود مسلماً فعالان فروش محصول و خدمات از آن بی بهره نمی مانند.

در گذشته تنها ابزار پرمخاطبی که در اختیار داشتیم تبلیغات روز نامه ای، تلویزیونی یا رادیویی بود. اگر هم محتوایی ارائه می دادیم که خرید محصول خود را توجیه کنیم به احتمال زیاد دیده نمی شد.

با وجود اینترنت فرصت خوبی به وجود آمده است تا افراد خودشان را از تماشای اجباری آگهی های تبلیغاتی رها کنند. کسی مجبور نیست که برای تماشای یک ویدئو یا گوش دادن به موسیقی تبلیغات ابتدایی، میانی و پایانی آنها را تماشا کند. حالا آنها می توانند با دسترسی به محتواهای کسب وکارها خریدی بهینه انجام دهند.

برای درک نیاز به خدمات سئو در تبریز لازم است که صاحبان کسب وکارهای این شهر و حتی شهرهای دیگر پادشاهی محتوا را در بازاریابی نوین احساس کنند. اگر بدانیم که در حال حاضر محتوا تنها ابزار مفید برای ماندگاری در بین فعالان بازار است سئو را در اولویت اول برنامه های فروش خود قرار خواهیم داد.

احسان خسروی، متخصص سئو در تبریز، درباره ی زمینه ی فعالیت خود توضیح می دهد:

«امروزه کسب وکارهای مؤفق وب سایت های خود را دارند. این مسئله نشان می دهد که اهمیت انتشار محتوا برای فروش محصول و ارائه ی خدمات به خوبی درک شده است.

از قرار گرفتن تولید محتوا و بازاریابی محتوایی در استراتژی های فروش می توان دریافت که صاحبان کسب وکارها از تکنیک های جدید بازاریابی آگاهی دارند؛ اما این پایان کار نیست!

مؤفقیت نهایی در انتشار محتوا وقتی به دست می آید که مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. ما با کسانی سروکار داریم که نیازهای خود را از طریق یک موتور جستجو تأمین می کنند. برای اینکه بتوانیم محتوای خود را در گوگل، بینگ و... عرضه کنیم باید اصول سئو را در وب سایت خود به کار گیریم.»

اهمیت خدمات سئو در تبریز

برای به کارگیری تکنیک سئو در کسب وکارهای آنلاین نیاز است که با متخصصان این حوزه مشورت کنیم و سئو را به آنها بسپاریم.

تکنیک سئو در بازاریابی نوین با جستجوی کلمات کلیدی در موتورهای جستجو شروع می شود. بر اساس این کلمات، استراتژی مناسب برای تولید محتوا به دست می آید. اگر قصد داشتید کلمات کلیدی را برای کسب وکار خود استخراج کنید متوجه می شوید که بهره مندی از خدمات سئو در تبریز واقعا لازم است.

هنگام استخراج کلمات کلیدی باید فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته شوند که نیاز به صرف زمان دارد. بهتر است درک شود که می خواهیم در یک بستر جدید بازاریابی، محصول و خدمات خود را ارائه دهیم و نباید آن را آسان گرفت.

فرآیند سئوی سایت سه مرحله دارد:

  • سئوی تکنیکال
  • سئوی داخلی
  • سئوی خارجی

شما با به کارگیری یک تیم متخصص سئو در هر یک از این مراحل، آنها را همراهی می کنید و نظرات شما در هریک از مراحل مورد توجه قرار می گیرد. در واقع هدفی که برای کسب وکار خود دارید هدف تیم سئو از بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو است.

خدمات و مشاوره ی سئو در تبریز نه تنها موجب صرفه جویی در زمان و جلوگیری از اتلاف وقت است بلکه نتیجه ی نهایی، یعنی سودآوری را برای ما به ارمغان می آورد.

وقتی که می خواهید سئوی سایت را خودتان انجام دهید بهتر است در ابتدا این سوال را جواب دهید که آیا می توانید وضعیت سئو را با ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و... به خوبی رصد کنید؟ رعایت اصول سئو در سایت پایان کار نیست و لازم است که نتیجه ی کار به طور مداوم ارزیابی شود. بازار آنلاین یک بازار پویا است و باید در دوره های زمانی مشخص استراتژی های جدیدی را برای کسب وکار خود طراحی کنیم.

خدمات و مشاوره ی سئو در تبریز؛ ابزاری برای کسب وکارها

تبریز، از مراکز مهم تجاری ایران، مکان خوبی است تا از خدماتی که در زمینه ی بازاریابی نوین و دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود استفاده کرد. اثرات این خدمات را در کسب وکار خود به زودی خواهید دید.

اگر علاقه مند شده اید که خدمات و مشاوره ی سئو در تبریز را تجربه کنید تیم سئوی مهندس سید احسان خسروی آمادگی دارد تا شما را در مسیر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو همراهی کند. رهبر این تیم از تحلیل گران شناخته شده ی الگوریتم های گوگل در شمال غرب کشور است.

تیمی که سید احسان خسروی در زمینه ی سئو در تبریز هدایت می کند متشکل از مدیران، کارشناسان، مهندسان و برنامه نویس هایی است که تلاش دارند خدماتی نتیجه محور ارائه بدهند.

مسیر تحول کسب وکار شما در بازار دیجیتال شاید از طریق کانال های تماس با تیم سئوی مهندس سید احسان خسروی می گذرد. همین حالا این مسیر را پیدا کنید!

 

در زیر به 5 سوال متداول مدیران کسب و کارها در تبریز که در خدمات مشاوره سئو از متخصص سئو (احسان خسروی) پرسیده می شود که از وب سایت اقتصاد آفرین اقتباس شده است می پردازیم:

 چگونه برای خدمات، آموزش و مشاوره سئو سایت در شهر تبریز، تماس بگیرم؟

با شماره موبایل، واتس آپ، تلگرام متخصص سئو (۰۹۰۲۷۱۰۶۲۳۶ احسان خسروی) جهت دریافت خدمات، آموزش (یادگیری و کارآموزی) و همچنین گرفتن وقت مشاوره سئو نتیجه محور در تبریز، تماس بگیرید.

https://ehsankhosravi.com

 چه خدمات تخصصی برای سئو در شهر تبریز ارایه می دهید؟

خدمات سئو دارای چک لیست سئویی هدفمند برای رسیدن به رتبه های صفحه اول گوگل است، مثلا: آنالیز اولیه وب سایت و تهیه گزارش جامع از وضعیت موجود، تحقیق کلمات کلیدی پولساز برای کسب و کار هدف، بررسی و آنالیز کامل رقبا به صورت 360 درجه از لحاظ سئویی، تولید محتوای سئو شده برای وب سایت، بهینه سازی ساختاری سایت و همچنین لینک سازی تخصصی داخلی و خارجی.

 در شهر تبریز قیمت سئو سایت چقدر هست؟ و چگونه تعیین می شود؟

فعالیت سئو یک فرایند مستمر و دنباله دار است که باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت، مثلا میزان رقابت در کلمات کلیدی هدف در قیمت و هزینه سئو سایت تاثیر دارد، به همین جهت برای تعیین قیمت سئو باید تحلیل های متعددی نمود.

 برای رسیدن به رتبه های صفحه اول گوگل چقدر زمان لازم است و چه مدت طول می کشد؟

حداقل 6 ماه کاری، ولی مدت زمان رسیدن به رتبه های اول گوگل در کلید واژه های هدف به پارامترهای زیادی بستگی دارد. علاوه بر فعالیت های سئویی پیشین انجام شده، سختی کلمات کلیدی، فعالیت رقبا، تفاوت در میزان رقابت هر کسب و کار نیز تعیین کننده است.

 دوره آموزش جامع سئو در شهر تبریز شامل چه مباحثی می شود؟

آموزش سئو در تبریز شامل دوره های سئو تکنیکال، سئو خارجی، سئو داخلی، تولید محتوای سئو محور و طراحی استراتژی سئو می شود.

 

منبع سئو در تبریز:

https://www.forsatnet.ir/14010307-6.html

 

ارسال نظر: