کدخبر: 18863

سفر به ترکیه این گونه شیرین است!

تورهای ترکیه همیشه یک انتخاب جذاب و فوق العاده بوده اند. شما می توانید به روش های زمینی و هوایی خود را به یکی از شهرهای دیدنی ترکیه برسانید و لحظات مفرحی را داشته باشید. در این مطلب قصد داریم تا در مورد راهنمای انتخاب سفری ایده آل به ترکیه با شما عزیزان صحبت کنیم.

 

جذابیت تورهای ترکیه در شهرهای مختلف آن

تورهای ترکیه در هر یک از شهرهای آن به ویژه تور استانبول، تور آنتالیا و تور وان، همیشه جذابیت های خاص خود را داشته است. شما می توانید خود را از مسیرهای هوایی و زمینی به این شهرها برسانید. شهرهای نامبرده شده در ترکیه، جزو بهترین و پرترددترین شهرهای گردشگری در ترکیه به شمار می روند. به گونه ای که سالانه سیل عظیمی از گردشگران در سراسر دنیا از جمله ایران راهی این شهرها می شوند. طبیعت بکر و بی نظیر، وجود آثار تاریخی، جاذبه های گردشگری، سواحل و دریاهای بی نظیر و کلی مکان های تفریحی دیگر، گردشگر را به سمت خود جذب می کنند. شما نیز می توانید به منظور رزرو تورهای ترکیه اقدامات لازم را صورت بخشید. برای این منظور ضمن طی کردن پروسه اداری دریافت ویزا، می توانید درخواست خود را در آژانس فلات پارس ثبت کنید. در این آژانس می توانید ضمن بهره مندی از خدمات بی نظیر و منحصر به فرد تجربه شیرین و جدیدی را برای خود به ارمغان آورید.

17

انتخاب انواع تورهای زمینی و هوایی ترکیه با امکانات متعدد و متنوع

با انتخاب یکی از تورهای ترکیه، می توانید سفری زمینی یا هوایی به شهرهای مختلف ترکیه داشته باشید. بنابراین در همان ابتدا می بایست یکی از تورهای زیر را انتخاب کنید:

  • تور استانبول
  • تور آنتالیا
  • تور وان
  • و...

برای بهره مندی از امکانات این تورها، می توانید نوع سفر خود را تعیین کنید. بدین ترتیب که می توانید تورهای ترکیه نامبرده شده را به دو حالت زمینی با اتوبوس و قطار یا هوایی با بهترین هواپیماها انتخاب کنید. در آژانس فلات پارس کاملا مختار هستید و امکان انتخاب هر یک از این تورها به دو حالت زمینی و هوایی برای شما میسر شده است. برای انتخاب هر یک از این تورها ابتدا می بایست خدمات این آژانس را با سایر آژانس ها مقایسه کنید. سپس با توجه به شهر مورد نظر خود در جهت تفریح و گردشگری و بودجه لازم شما، نوع سفر خود را انتخاب خواهید کرد. تورهای ترکیه در ایام نوروز و فصل بهار با استقبال بیشتری همراه هستند.

هزینه تورهای ترکیه زمینی و هوایی

هزینه تورهای ترکیه زمینی طبیعتا نسبت به تورهای هوایی به ترکیه برای شما مقرون به صرفه تر تمام می شود. اگر ترکیه را برای سفر نوروز یا فصل خوش آب و هوای بهار انتخاب کرده اید؛ می بایست یکی از شهرهای آن را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنید. اگر بخواهید هر یک از این شهرها را انتخاب کنید؛ قیمت تور شما بر حسب امکاناتی تعیین می شود که مورد نیاز شماست. البته که بایستی مکان های تفریحی آن شهرها را هم دانست و با هم مقایسه کرد تا در نهایت بهترین تور را برای خود انتخاب کنید. در ادامه در همین راستا به ارائه توضیحاتی در خصوص هر یک از این شهرها پرداخته می شود که به شرح زیر می باشند:

18

 

۱- تور استانبول

ممکن است از میان تورهای ترکیه، شما تور استانبول را برای خود انتخاب کرده باشید. بهتر است هر چه زودتر نسبت به رزرو تور زمینی استانبول ویژه ایام نوروز و فصل بهار اقدام کنید. شروع تاریخ تور نوروزی از اواخر اسفند الی اواسط فروردین ماه ادامه دارد. مدت اقامت شما در هتل های لوکس استانبول 4 شب می باشد که با اتوبوس های 25 نفره تخت شو می توانید سفر زمینی به استانبول را تجربه کنید. هزینه تور استانبول با توجه به انتخاب هتل و تعداد تخت ها می تواند برای شما متغیر باشد. شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آژانس فلات پارس در ارتباط باشید. ضمن اینکه در تور استانبول نیز همانند سایر تورهای ترکیه، یک لیدر به منظور گشت شهری با شما همراه خواهد بود.

۲- تور آنتالیا

در دسته بندی تورهای ترکیه، می توانید تور آنتالیا را هم انتخاب کنید. تور هوایی آنتالیا ویژه نوروز نیز از 27 اسفند شروع و در روزهای فروردین نیز ادامه می یابد. شما می توانید 5 شب و 6 روز در آنتالیا اقامت داشته باشید. البته شما می توانید بر حسب سلیقه تور خود را شخصی سازی نیز نمایید. با این حال با انتخاب این تور می توانید در هتل 5 ستاره حیدر پاشا اقامت داشته باشید و تخت های خود را به همراه تخت کودک یا کودک بدون تخت انتخاب کنید.

با انتخاب تور آنتالیا می توانید از امکانات استخر روباز یا سرپوشیده، پارک آبی، سه رستوران بزرگ، گشت در مراکز مهم خرید، گشت کشتی و هر شب از امکان موسیقی زنده هم بهره مند شوید.

۳- تور وان

یکی دیگر از تورهای ترکیه جذاب، مربوط به تور وان است. این تور نیز در فصل بهار مشتاقان زیادی دارد. تور زمینی وان ترکیه با اتوبوس های 25 نفره تخت شو می باشد که شما با انتخاب تور ویژه نوروز وان ترکیه می توانید 3 شب و 4 روز در این شهر اقامت داشته باشید. در این شب ها می توانید در هتل شما صبحانه رایگان نیز به شما ارائه می گردد. ضمن اینکه می توانید از امکاناتی نظیر: ترانسفر، بیمه مسافرتی، لیدر همراه و... هم بهره مند شوید.

بنابراین به طور کلی هزینه تورهای ترکیه به هر یک از شهرهای آن با توجه به این امکانات و نوع سفر زمینی و هوایی به ترکیه متفاوت می باشد.

نوروز بهترین زمان رزرو تورهای ترکیه زمینی و هوایی

بهترین زمان رزرو تورهای ترکیه به مقاصد استانبول، آنتالیا، وان و... تعطیلات نوروز می باشد. فرقی نمی کند که بخواهید تور خود را زمینی یا هوایی انتخاب کنید. در هر حالت می توانید از امکانات رفاهی و جاذبه های گردشگری ترکیه به خوبی بهره مند شوید. نوروز سال پیش رو نیز همانند دیگر سال ها این امکان را دارید که از آب و هوای معتدل و بی نظیر ترکیه حسابی بهره مند گردید. به همین علت تعداد بسیار زیادی از مردم در اقصی نقاط کشور، سعی می کنند تا سفر خود را آخر سال بیندازند. چون می توانند از تورهای ترکیه ویژه نوروز استفاده نمایند. البته با توجه به استقبال بی نظیر مردم نسبت به رزرو این تورها با توجه به تعطیلات عید، بایستی هر چه سریعتر نسبت به رزرو تور خود اقدام کنید. البته در سراسر فصل بهار چنین امکانی را دارید که بتوانید از تورهای ترکیه استفاده کنید. چون این فصل از سال را می توان جزو بهترین زمان ها برای سفر به ترکیه دانست.

19

 

سیر خاطره انگیز در ترکیه با فلات پارس گیتی

به طور کلی به یاد داشته باشید که در هر یک از تورهای ترکیه، جاذبه های گردشگری و مکان های زیبا و زیادی وجود دارند. برای اینکه در طول سفر بتوانید از امکانات بیشتری استفاده کنید و به همه این مکان ها سفر کنید؛ می توانید آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی را انتخاب کنید. چون در این آژانس می توانید از لیدر همراه هم بهره مند شوید. کسی که شما را به تمامی این جاذبه های گردشگری خواهد برد و مشکلی در جهت خرید اجناس در مراکز خرید ترکیه هم نخواهید داشت.

 

 

ارسال نظر: