کدخبر: 20004

کاربردهای پایه چند منظوره شیدکو

معمولا وقتی صحبت از چند منظوره بودن کالایی می شود نزدیکترین مفهومی که برای ذهن مخاطب تداعی می شود مفهوم انعطاف پذیری آن کالاست. بسته به نوع استفاده ای که از کالا می شود، میزان انعطاف پذیری آن نیز تعیین می شود. معمولا مشتریان در مواجهه با کالاهای چند منظوره بدنبال دریافت استفاده های مضاعف از آن هستند و امکان بهره برداری همزمان اولویت آنهاست. در این مقاله به بررسی کاربرد ها و خصوصیات پایه چند منظوره شرکت شیدکو می پردازیم.

پایه چندمنظوره شیدکو

پایه ی یک ابزار آموزشی، بسته به نوع آن ابزار که الکترونیکی یا غیر الکترونیکی باشد، طراحی می شود. برای ابزارهای متنوع یک پایه چند منظوره بمنزله صرفه جویی در حجم تجهیزات و هزینه برای کاربر استفاده کننده از آن است. پایه تابلو وایت برد در انعطاف پذیری حین حرکت و تغییر شیب و ارتفاع تابلو کارایی دارد. این شرکت نهایت خلاقیت و ابتکار را بمنظور طراحی و ساخت این پایه ها بکار برده و استقبال مشتریان شیدکو گواهی بر این مطلب است.

الزامات استانداردهای آموزشی

الزامات استانداردهای آموزشی با رویه هایی سخت گیرانه بدنبال ایجاد رفاه دانش پذیر از یک سو و راحتی استاد و معلم از سوی دیگر هستند. هر زمان که استاد در حین تدریس خود با اختلالی مواجه شود قطعا تمرکز او و شاگردانش از بین می رود و کیفیت آموزش تحت الشعاع قرار می گیرد. لذا سخت گیری های استانداردهای آموزشی شرکت های تولید کننده وسایل کمک آموزشی را وادار به ارتقاء کیفیت محصولات خود و رساندن مصرف کنندگان به حداکثر سهولت در طی فرایند آموزش می کنند که این امر در شرکت شیدکو نیز صدق میکند. این شرکت با بررسی محصولات نوین آموزشی در سرتاسر جهان، اقدام به تولید پایه متحرک چند منظوره جهت سهولت استفاده از تابلو در محیط های آموزشی و اداری کرده است.

k2

کاربردهای متنوع پایه چندمنظوره

پایه وایت برد یک تجهیز آموزشی است که امروزه جزئی ثابت در بسیاری از مکان های آموزشی و اداری محسوب می شود. استفاده از پایه متحرک باعث افزایش کارایی و در نتیجه استقبال بیشتر مشتریان انواع تابلو شده است. در ادامه به برخی از مهمترین کاربردهای پایه متحرک اشاره شده است:

  • استفاده در مکان های مختلف یک شرکت

مدیرانی که در مکانهای مختلف شرکت یا کارخانه خود جلسات هفتگی یا ماهیانه برگزار میکنند، می توانند با نصب وایت برد خود بر روی پایه متحرک آن را در تایم برگذاری جلسات به اتاق یا سالن مورد نظر برده و به راحتی از آن استفاده کنند. پس از اتمام جلسه نیز تابلو را براحتی می توان به مکانی دیگر جابجا کرد.

  • افزایش فضای نوشتاری در کلاس

در بعضی کلاسها تابلو گرین برد گچی یا وایت بردی با سایز کوچک تر بر روی دیوار نصب است و امکان نصب تابلوی دیگری برای دیوار وجود ندارد. اما نیاز به افزایش فضای نوشتاری دیگری برای ارائه بهتر مطالب در آن کلاس هست. برای سازگاری بیشتر فضاهای آموزشی مانند کلاس با تجهیزات مدرن می توان تابلوی وایت برد یا گلس بردی را به صورت نصب شده بر روی پایه در کلاس قرار داد.

  • سهولت جابجایی در محیط کلاس

تابلویی که بر روی پایه متحرک نصب می شود، می تواند به راحتی به مخاطبان یا دانش آموزان کلاس نزدیک شده و به آنها برای تمرکز و دقت بیشتر بر روی مطالب نوشته شده روی تابلو کمک کند .سهولت جابجایی تابلو باعث راحتی در تغییر دکوراسیون آن فضا نیز می شود.

  • کاربرد پایه در دیگر مکان ها

استفاده روز افزون از انواع تابلوهای گرین برد گچی، وایت برد و گلس برد باعث افزایش کارایی پایه چند منظوره شیدکو در تقریباً هر مکانی شده است. به عنوان مثال در کافی شاپ ها، فروشگاه ها، بیمارستان و مطب، و همچنین در مراکز مسکونی، اداری و تجاری میتوان از پایه متحرک برای قرار دادن هر نوع تابلویی استفاده کرد.

k3

ویژگی های پایه چندمنظوره شیدکو

پایه چند منظوره شیدکو یک پایه ایده آل برای نصب انواع تابلو به شمار می رود. در ادامه ویژگی های منحصر به فرد این پایه را معرفی خواهیم کرد:

  • تغییر شیب و زاویه از طریق پیچ های متصل به پایه
  • چرخ های با کیفیت جهت سهولت حرکت پایه به صورت مستقیم و دورانی
  • اقفل چرخ ها برای ثابت و استیبل نگه داشتن تابلو
  • پروفیل مقاوم استفاده شده در تولید پایه و حفاظ تابلو
  •  رنگ الکترواستاتیک کوره ای
  • استایل شیک و مدرن
  • قابلیت نصب انواع تابلو با جنس های مختلف تا ضخامت 4  سانتیمتر
  • قیمت مقرون به صرفه
  • سهولت مونتاژ و دمونتاژ پایه
  • وزن سبک و راحتی حمل و نقل

چرا از پایه چند منظوره شیدکو استفاده کنیم؟

از مهمترین ویژگی های پایه چند منظوره شیدکو امکان نصب تابلوهای متفاوت ( وایت برد، گرین برد و گلس برد)  در سایزهای متنوع بر روی آن می باشد. از طرف دیگر پایه میتواند استفاده از تابلوی وایت برد یا هر نوع تابلوی دیگری را در مکان هایی که امکان نصب تابلو روی دیوار در آنها وجود ندارد، میسر سازد. پایه متحرک وایت برد شیدکو امکان تغییر ارتفاع، زاویه و شیب تابلو را از طریق پیچ های تنظیم به کاربر این پایه می دهد. این کار به تنظیم شیب سطح تابلو نسبت به نور محیط و کاهش اثر انعکاس نور بر روی تابلو کمک می کند، که باعث بهتر خوانده شدن مطالب روی تابلو میشود.  پایه متحرک می تواند بعنوان تجهیز کمک آموزشی در کنار تابلوی شما قرار گیرد. با داشتن تمامی این ویژگیها بطور یکجا، پایه متحرک شیدکو بهترین انتخاب برای شما است.

سخن پایانی

اگر برای تغییر دکوراسیون دفتر کار و یا کلاس خود قصد در آوردن تابلوی خود از روی دیوار را دارید می توانید با تهیه یک پایه متحرک چرخدار، تابلو خود را برای آن ست کرده و در گوشه کلاس یا محل کارتان قرار دهید. در صورت خرید تابلوی جدید از هر جنسی اعم از وایت برد و یا تابلوی گچی دغدغه نصب تابلو و یا عدم وجود فضا بر روی دیوار جهت نصب تابلو بر روی آن را نداشته باشید، چرا که می توانید با تهیه پایه چرخدار شیدکو تابلو را با اشغال کمترین فضا بر روی آن نصب کنید و در هنگام نیاز آن را به مکان دلخواه خود به سادگی جابجا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پایه چند منظوره متحرک شیدکو، همین امروز با شماره تماس های این شرکت تماس بگیرید.

ارسال نظر: