کدخبر: 20436

کد تخفیف بهترین سوپرمارکت آنلاین برای خریدی ارزان

کد تخفیف اسنپ مارکت، اسنپ اکسپرس و اکالا به عنوان بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین خریدی ارزان را میسر کرده است.

کد تخفیف بهترین سوپرمارکت آنلاین برای خریدی ارزان

خرید آنلاین را ‌می‌توان یکی از بزرگترین کمک‌های تکنولوژی به انسان‌ها دانست. مخصوصاً زمانی که صحبت از خرید‌های سوپر مارکتی ‌می‌شود. چراکه حداقل روزی یک بار به این محصولات نیاز پیدا ‌می‌کنیم. امروزه فروشگاه‌های بسیاری در این حوزه فعالیت ‌می‌کنند و هریک از آن‌ها تلاش ‌می‌کنند با ارائه خدمات بهتر و ویژه تر، انتخاب کاربران باشند. در این مقاله ما ضمن معرفی ملاک‌هایی که یک سوپر مارکت را به گزینه مناسبی برای خرید تبدیل ‌می‌کند، به شما خواهیم گفت که چگونه ‌می‌توانید از بهترین سوپر مارکت‌های آنلاین ایران ارزان تر خرید کنید.  

راه‌های مختلفی برای خرید ارزان تر وجود دارد. این روش‌ها معمولاً برای هر نوع خریدی پاسخگو هستند و استفاده از آن‌ها شرط و محدودیتی ندارد. از جمله این روش‌ها ‌می‌توان به خرید در جشنواره‌ها و طرح‌های مختلف، انتخاب محصولات شامل تخفیف و دریافت کد تخفیف اشاره کرد. در ادامه درباره کد تخفیف سوپر مارکت‌های آنلاین برای خرید ارزان بیشتر صحبت خواهیم کرد. قبل از هر چیز ‌می‌خواهیم اسنپ اکسپرس، اکالا و اسنپ مارکت را به عنوان دو نمونه از بهترین سوپر مارکت‌های آنلاین ایرانی به شما معرفی کنیم. این سه فروشگاه با داشتن نقاط قوت فراوان توانسته اند مورد اعتماد تعداد زیادی از کاربران قرار بگیرند و انتخاب بسیاری از آن‌ها باشند.

اسنپ مارکت، اکالا یا اسنپ اکسپرس، از کدام سوپر مارکت آنلاین خرید کنیم؟

اگر اسنپ مارکت، اکالا و اسنپ اکسپرس هر سه سوپر مارکت هستند و هر سهنیز در فهرست بهترین‌ها قرار ‌می‌گیرند، پس بر چه اساسی از بین آن‌ها انتخاب کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید به تفاوت‌های این سه فروشگاه نگاهی بیاندازیم. اگرچه این تفاوت‌ها در ساختار و عملکرد کلی این مجموعه‌ها نیست؛ اما تفاوت‌های جزئی نیز ‌می‌تواند روی انتخاب افراد تأثیرات چشمگیری داشته باشد. در خرید از اسنپ اکسپرس شما ‌می‌توانید از سوپر مارکت‌های نزدیک به خود با کد تخفیف خرید کنید. در واقع، اسنپ اکسپرس پلی است میان شما و نزدیک ترین سوپر مارکت‌ها. به همین دلیل سفارشات شما در زمان بسیار کوتاهی به دستتان ‌می‌رسد. همچنین، برای خرید با تخفیف از این مجموعه ‌می‌توانید از کد تخفیف اسنپ اکسپرس استفاده کنید. همچنین، از آنجایی که تعدا فروشگاه‌های فعال در این پلتفرم زیاد است، ‌می‌توان ادعا کرد که به تنوع قابل قبولی از محصولات دسترسی دارید. فراموش نکنید که با اعمال کد تخفیف، مانند کد تخفیف اولین خرید اسنپ اکسپرس ‌می‌توانید صرف نظر از نوع یا تعداد کالاهای موجود در سبد خریدتان، سفارشی لذت بخش و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

در مورد اکالا، باید گفت که این سوپر مارکت محصولات خود را از فروشگاه‌های افق کوروش تأمین ‌می‌کند. در حقیقت، اکالا شعبه اینترنتی افق کوروش محسوب ‌می‌شود. البته، با مراجعه به سایت اکالا از برخی سوپر مارکت‌های اطراف خود نیز ‌می‌توانید خرید کنید؛ اما تعداد آن‌ها به اندازه اسنپ اکسپرس زیاد نیست. از طرف دیگر، برای خرید از این مجموعه ‌می‌توانید از کد تخفیف افق کوروش استفاده کنید و خرید ارزان تری را تجربه کنید. ضمن این که این فروشگاه‌ها به طور کلی نیز محصولات خود را با قیمت کم تری عرضه ‌می‌کنند. به خاطر داشته باشید که اگر تا کنون از این مجموعه خرید نکرده اید، با کد تخفیف اولین خرید اکالا، می توانید این تجربه را به یاد ماندنی کنید. این کد با محدودیت قیمت‌های مختلف ارائه شده تا همه بتوانند از اکالا تخفیف بگیرند.

اسنپ مارکت نیز از بهترین سوپرمارکت‌های اینترنتی است که از همکاری اسنپ و هایپر استار شکل گرفته است. در اسنپ مارکت هم می‌توانید بگردید، تخفیف بگیرید و از خرید ارزان لذت ببرید. برای نخسیتن سفارش خود از این سوپرمارکت اینترنتی، حتماً کد تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت را به کار ببرید. این کد فقط برای افرادی قابل استفاده است که نا به حال خریدی از این سوپری نداشته اند. اگر شما هم از این  افراد هستید شانس تجربه خریدی فوق‌العاده به صرفه را دارید. البته، اگر قبلاً هم از مشتریان سوپرمارکت اسنپ بوده اید، امکان بهره بردن از سایر تخفیف‌ها مانند کد تخفیف غیر اول اسنپ مارکت یا تخفیف ویژه پروتئین، نوشیدنی، میوه و ... را خواهید داشت.

بهترین سوپر مارکت‌های آنلاین چه ویژگی‌هایی دارند؟

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، سوپر مارکت‌های آنلاین بسیار زیادی وجود دارند و همه آن‌ها یک کار مشترک انجام ‌می‌دهند. این که چگونه بتوانیم تشخیص بدهیم که کدام یک از ان‌ها گزینه بهتری است، بستگی به فاکتور‌های زیادی دارد. در ادامه برخی از این نکات را با شما در میان ‌می‌گذاریم. به این ترتیب ‌می‌توانید از بین تمام پلتفرم‌های فعال در این حوزه بهترین را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که ما نیز با در نظر گرفتن همین نکات دو فروشگاه اسنپ اکسپرس و اکالا را به عنوان گزینه‌های مناسب به شما معرفی کرده ایم.

تخفیف سوپرمارکت اینترنتی

تنوع محصولات

یکی از مهم ترین فاکتور‌هایی که هنگام انتخاب سوپر مارکت مورد نظر خود باید بررسی کنید بدون تردید تنوع محصولات است. یک سوپر مارکت خوب باید انواع اقلام مصرفی از جمله گوشت و فرآورده‌های گوشتی، پروتئین، لبنیات، تنقلات، حبوبات و ادویه و محصولات بهداشتی را از برند‌های متنوع و معتبر در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

سهولت در خرید

یکی از دلایلی که باعث ‌می‌شود ما به جای سوپر مارکت محل از فروشگاه‌های آنلاین خرید کنیم، صرفه جویی در زمان و خرید آسان است. بدیهی است که طولانی و پیچیده بودن مراحل انتخاب، ثبت سفارش و پرداخت ‌می‌تواند نقطه ضعف بزرگی برای یک مارکت آنلاین محسوب شود. این موضوع داشتن رابطه کاربری خوب را به یک ویژگی مهم برای این پلتفرم‌ها تبدیل کرده است.

کیفیت و تازگی محصولات

احتمالاً شما هم با ما هم نظرید که در خرید مواد غذایی هیچ چیز از کیفیت و تازگی محصول مهم تر نیست. توجه داشته باشید که در یک سوپر مارکت اینترنتی باید برند، تاریخ تولید، تاریخ انقضا و ترکیبات محصولات کاملاً مشخص شده باشد.

تحویل سریع و پشتیبانی مناسب

اقلام سوپر مارکتی  جزو نیاز‌های ضروری روزمره ما هستند و معمولاً پس از خرید نیاز داریم که در اولین فرصت به دستمان برسند. به همین دلیل ارسال سریع ویژگی مثبت و مه‌می‌برای این گونه فروشگاه‌ها محسوب ‌می‌شود. همچنین، در خرید‌های اینترنتی جلب اعتماد کاربر بسیار اهمیت دارد و مشکلات متعددی نیز ممکن است در هر مرحله رخ دهد. بنابراین، قبل از انتخاب فروشگاه، وجود یک پشتیبانی فعال را بررسی کنید.

قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های متنوع

موضوع مهم دیگری که در خرید هر چیزی مد نظر قرار داده ‌می‌شود، قیمت‌های مناسب و معقول است. همچنین، ارائه کد تخفیف‌های متنوع و برگزرای جشنواره‌های فروش ‌می‌تواند برای کاربارن بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. به علاوه، باید در سایت شرایط برای بررسی و مقایسه قیمت محصولات مشابه وجود داشته باشد.

امکان ارجاع محصول

در خرید‌های اینترنتی امکان بروز اشتباه بسیار بیشتر از خرید حضوری است. در خرید از یک سوپر مارکت آنلاین باید مطمئن شوید که اگر بنا به هر دلیلی محصول دریافتی با سفارش شما مغایرت داشت، ‌می‌توانید خرید را مرجوع کرده و هزینه پرداختی را پس بگیرید.

کد‌ تخفیف، راحت ترین روش خرید مقرون به صرفه

در طول مقاله چندین بار اشاره کردیم که داشتن کد تخفیف ‌می‌تواند یک روش بسیار ساده و کاربردی برای خرید ارزان تر محصولات مختلف باشد. از انجایی که ممکن است برخی مخاطبان ما با این روش آشنایی نداشته باشند، در این قسمت کمی‌درباره آن توضیح ‌می‌دهیم. کد‌ تخفیف به کوپن‌های خاصی گفته می‌شود که فروشندگان مختلف در اختیار کاربران خود قرار ‌می‌دهند تا بتوانند رضایت آن‌ها را بیش از پیش جلب کنند. این کد‌ها توسط سایت‌های معتبری منتشر ‌می‌شوند و می‌توانید از این طریق آن‌ها را دریافت کنید. حالا تنها کاری که باید انجام دهید قرار دهید اعمال کد در هنگام ثبت سفارش و پرداخت اینترنتی است. توجه داشته باشید که هر کد معمولاً برای استفاده خاصی تعریف ‌می‌شود. مثلاً کد تخفیف خرید اول، کد تخفیف برای محصولات خاص و یا کد تخفیف خرید از برند‌های مشخص از جمله این کد‌ها هستند. نکته مهم این است که با توجه به خرید خود کد مناسبی انتخاب کنید تا بتوانید بیشترین میزان تخفیف را بگیرید. برخی از انواع کد تخفیف اکالا، اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

کد تخفیف اکالا اسنپ مارکت اسنپ اکسپرس

ارسال نظر: