کدخبر: 17646

حادثه|حادثه خونین| حادثه در شهر

فوری: انفجار وحشتناک در شهر| حادثه هولناک برای مردم

این انفجار، در نزدیکی منطقه ایزلینگتون به وقوع پیوسته است و بر اساس گزارش شاهدان عینی، در اثر این انفجار، نور زیادی مشاهده‌شده که بیشتر به صاعقه عظیم مشابهت دارد.

یکی از سخنگویان پلیس لندن در این رابطه گفته است: "ما تماس‌های بسیاری داشته‌ایم که مدعی هستند صدای مهیبی را از مناطق استوک‌نووینگتون، ایزلینگتون و دیگر مناطق لندن شنیده‌اند." یکی دیگر از سخنگوهای آتش‌نشانی لندن نیز می‌گوید:" آتش‌نشانان در حال جستجو در منطقه جاده بلفاست در هاکنی هستند تا بتوانند منشأ انفجار را پیدا کنند. گمانه‌زنی‌های متعددی در مورد علت این انفجار دیده می‌شود و حتی برخی مدعی هستند که این اتفاق، در اثر برخورد یک شهاب‌سنگ به وقوع پیوسته است."!

یک شاهد عینی گفت: من در هایبری سکونت دارم و صدای دو انفجار مهیب را در این منطقه شنیدم که بسیار بلندتر از صدای یک رعدوبرق یا آتش‌سوزی معمولی است. انفجار اول در ساعت 17:40 دقیقه به وقوع پیوست و دیگری ده دقیقه بعد رخ داد که بسیار شبیه به انفجار اول بود. یک نور آبی و سفید را نیز مشاهده کرده‌ام.

بر اساس شواهد، این صدای انفجار در تمام لندن به همراه بوی عجیبی در هوا شنیده‌شده است.

همچنین برخی کاربران می‌گویند که در اثر این انفجار اینترنت، پریزهای برق و مودم‌های خانگی در منطقه محل سکونت آن‌ها، قطع شده و سوخته است.

 

ارسال نظر: