کدخبر: 14139

حمله خرس وحشی به پسربچه | جزئیات دلخراش

بعدازظهر امروز در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (شماره ١١٢) مبنی بر حمله خرس به یکی از عشایر در ارتفاعات کبیر کوه منطقه ورزرین، بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات شهید موسی‌زاده شهرستان ملکشاهی، تیم واکنش سریع و کوهستان تنگه ارغوان به منطقه اعزام شدند.

 حمله خرس در ارتفاعات کبیر کوه منطقه ورزرین منجر به مصدوم شدن یک نوجوان از عشایر شد.غلامرضا علی‌محمدی سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: بعدازظهر امروز در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (شماره ١١٢) مبنی بر حمله خرس به یکی از عشایر در ارتفاعات کبیر کوه منطقه ورزرین، بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات شهید موسی‌زاده شهرستان ملکشاهی، تیم واکنش سریع و کوهستان تنگه ارغوان به منطقه اعزام شدند.

وی افرود: نجاتگران هلال احمر با دسترسی به‌فرد مصدوم که از ناحیه قفسه سینه دچار جراحت شده بود پس از انجام اقدامات اولیه امدادی و تثبیت فیزیکی، وی را به مراکز درمانی انتقال دادند. 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

ارسال نظر: