کدخبر: 14141

افشین پیروانی | افشین پیروانی سی سی یو

افشین پیروانی به سی سی یو رفت | بیماری افشین پیروانی چیست؟

افشین پیروانی به علت لخته شدن خون در وریدهای پای چپ، بنابر تشخیص پزشک باید چند روز در CCU بستری و تحت نظر باشند و در این مدت ممنوع الملاقات هستند.

افشین پیروانی به علت لخته شدن خون در وریدهای پای چپ، بنابر تشخیص پزشک باید چند روز در CCU بستری و تحت نظر باشند و در این مدت ممنوع الملاقات هستند. افشین پیروانی (زادهٔ ۱۷ بهمن ۱۳۴۸ در شیراز) بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، پرسپولیس و مربی فوتبال اهل ایران است. افشین پیروانی رکورددار بیشترین کاپیتانی در تیم فوتبال پرسپولیس است. افشین پیروانی در زمان مربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی، یکی از دستیاران او بود. همچنین افشین پیروانی دارای مدرک مربیگری حرفه‌ای فیفا (پرولایسنس) است.افشین پیروانی در بیمارستان بستری شد.

افشین پیروانی در سی سی یو بستری شد

افشین پیروانی

افشین پیروانی بنابر تشخیص پزشک باید چند روز در CCU بستری و تحت نظر باشند. مدیر تیم فوتبال پرسپولیس که در بیمارستان بستری شده، با اعلام پزشک تیم در CCU تحت نظر خواهد بود و در این مدت ممنوع الملاقات است.

افشین پیروانی بعد از بازی دوستانه روز گذشته مقابل پیکان به بیمارستان مراجعه کرد و با تشخیص پزشکان بستری شد.دکتر حقیقت، پزشک پرسپولیس در این باره گفت: آقای پیروانی به علت لخته شدن خون در وریدهای پای چپ، بنابر تشخیص پزشک باید چند روز در CCU بستری و تحت نظر باشند و در این مدت ممنوع الملاقات هستند.

بیوگرافی افشین پیروانی

افشین پیروانی

افشین پیروانی در هفدهم ۱۳۴۸ در یکی از محله های شیراز به دنیا آمده و دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس تربیت بدنی بوده و فارغ التحصیل رشته دکترا در رشته تربیت بدنی می باشد.فارغ التحصیل دکترای رشته مدیریت کلان سازمانی از دانشگاه آمریکا می باشد، او بایکن و مربی سابق فوتبال است که حالا مدیر ورزشی می باشد.

در یک خانواده پرچمیعت بدنیا آمد که ۸ پسر و ۳ خواهر بودند فرزند آخر خانواده است و برادر بزرگش بنام عزیز پیروانی فوت کرده وغلامحسین دیگر برادر افشین معروف به شاغلام از مربیان مشهور فوتبال است.

ارسال نظر: