کدخبر: 15093

قیمت گوشت قرمز | قیمت گوشت | قیمت گوشت امروز

قیمت گوشت گوسفندی امروز | گوشت قرمز 26 مرداد 1401 چقدر شد؟

بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت گوشت گرم گوسفندی و گوساله امروز چهارشنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۱ به شرح زیر اعلام می‌شود.

قیمت گوشت گوسفند و گوساله امروز چهارشنبه، 26 مرداد 1401 اعلام شد. بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو شقه گوسفندی ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزار تومان، سردست و گردن گوسفندی ۱۷۵ تا ۱۸۰ هزار تومان، ران گوسفندی بیش از ۲۰۰ هزار تومان، قلوه‌گاه گوسفندی ۱۴۰ و ران گوساله  ۲۰۰ تا ۲۳۰ هزار تومان است.

بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت گوشت گرم گوسفندی و گوساله امروز چهارشنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۱ به شرح زیر اعلام می‌شود. گوشت نام یک ماده آلی است که در بدن بیشتر جانوران وجود دارد. انسان‌ها گوشت جانورانی همچون گاو، گوسفند، خوک، بوقلمون، مرغ و غاز را می‌خورند.(خوردن گوشت خوک در اسلام حرام است) گوشت غالباً همراه استخوان و مقداری چربی است و سرشار از پروتئین است.

گوشت در اقتصاد، فرهنگ و پزشکی بسیار مهم بوده و برای مصرف و تولید آن مقادیری در نظر گرفته شده‌است. گوشت بیشتر از آب، پروتئین و چربی ساخته شده‌است. معمولاً آن را به روش‌های گوناگون پخت و پز آماده کرده و سپس مصرف می‌کنند. همچنین گوشت در برابر فساد و خرابی بسیار آسیب‌پذیر است.

گوشت قرمز اصطلاحی است که به گوشت گوسفند، گوشت گاو، گوشت شتر، گوشت خوک، گوشت فک، گوشت شیر دریایی، گوشت انسان، گوشت خوک دریایی، گوشت اسب آبی و مانند این‌ها گفته می‌شود که سرشار از پروتئین‌ها و چربی‌ها می‌باشند.

قیمت گوشت

برخی ویژگی‌های گوشت سالم:

بدون بوی بد ترشیدگی و غیرطبیعی

بدون لکه‌های غیرطبیعی و اثر ضربه یا خون‌مردگی

بدون بوی بد در هنگام پختن یا خوردن گوشت

دارای ظاهر و رنگ طبیعی

حمل و نقل آن با وسایل نقلیهٔ دارای سردخانه انجام شده باشد

عدم شل شدن بیش از اندازه و چسبندگی

ارسال نظر: