کدخبر: 18167

فروش فوری ایران خودرو | فروش ویژه و فوری ایران خودرو

فروش ویژه محصولات ایران خودرو |آغاز ثبت نام برای فروش ویژه ایران خودرو

آغاز فروش فوری ایران خودرو 1401 شروع شد.

فروش فوری ایران خودرو و محصولات آن به مناسبت شب یلدا آغاز شد. متقاضیان خرید ماشین با آغازفروش فوری ایران خودرو در سایت ها ثبت نام کنند. با فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی می توانیم در مسئله حمل و نقل کشور کمک ارزنده ای انجام دهیم. فروش فوری ایران خودرو 1401 آغاز شد. جزئیات فروش فوری ایران خودرو را در سایت زیر بخوانید.

پیش فروش

امروز دوشنبه 28 آذر 1401 آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو می باشد.این طرح  برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودرو‌های فرسوده با موعد تحویل سه ماهه دو خودرو عرضه می کند و متقاضیان ثبت نام فروش فوری ایران خودرو می توانند به سایت ایران خودرو به نشانی  https://www.ikco.ir  مراجعه نمایند. مشتریان نهایی این دو محصول ۳۰ آذرماه از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد. در ادامه این خبر قیمت خودرو‌های ایران خودرو و جزئیات ثبت نام فروش فوری خودرو‌های ایران خودرو در28 آذر ۱۴۰۱، شرایط فروش فوری ایران خودرو مدارک مورد نیاز ثبت نام خودرو، سایت ایران خودرو؛ لینک و نحوه ثبت نام ایران خودرو؛ جزئیات موعد تحویل ایران خودرو؛ زمان قرعه کشی و اعلام نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان ایران خودرو و ... را خواهیم آورد.

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو امروز 28 آذر 1401

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو از 26 آذر آغاز شد و تا پایان امروز دوشنبه 28 اذر 1401مهلت دارد در این طرح ۲ محصول پژو پارس و سورن پلاس ایران خودرو ویژه طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده، عرضه شد.

خودرو های عرضه شده ایران خودرو

در طرح فروش فوق العاده آذر ماه 1401 گروه صنعتی ایران خودرو، سورن پلاس دوگانه‌سوز و پژو پارس ELX با موتور XU 7 پلاس برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودرو‌های فرسوده با موعد تحویل سه ماهه عرضه شده است.

متقاضیان ثبت نام خودرو ایران ایران خودرو در دو طرح پیش فروش و فروش فوری می توانند به آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو  https://www.ikco.ir/ مراجعه نمایند.

سایت ثبت نام ایران خودرو در فروش فوری آذر 1401

متقاضیان ثبت نام فروش فوری ایران خودرو می‌توانند از ساعت 10 صبح 26 آذر آغاز شد و تا پایان  امروزدوشنبه 28 آذر ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

نحوه ثبت نامفروش فوری ایران خودرو در سایت ایران خودرو

متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

نکته: متقاضیان می‌توانند قبل از انتخاب خودرو و روش ثبت نام نیز نسبت به ایجاد پروفایل در سایت مذکور اقدام کنند.

در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می‌شود.

مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می‌شود.

فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می‌شود و متقاضی باید با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب در قرعه کشی) مطلع شود.

فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت ۳ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس: esale.ikco.ir واریز کند . در صورت عدم واریز وجه ، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود.

نکته ۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار) شرایط عمومی و اختصاصی (در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد و هیچ‌گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه) مثلاً دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی (یا فاقد گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) و… باشند، در صورت اقدام به ثبت نام، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام ایشان، به مدت ۳ سال از ثبت نام در تمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهند شد.

نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماه است.

ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی است.

انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث (حتی به صورت وکالتی) ممنوع است.

متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی و برای واریز وجه، لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود استفاده کند.

شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

ثبت نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.

فرد انتخاب شده، باید در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) اقدام کند.

مشتری متعهد می‌شود حداکثر ظرف مدت ۵ ماه از تاریخ تحویل و یا حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر کارکرد خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی شرکت مراجعه کند. در صورت عدم رعایت موارد فوق، گارانتی خودرو ابطال می‌شود.در صورت انقضای مهلت تعیین شده و عدم مراجعه مشتری دوره گارانتی خودرو خاتمه یافته تلقی شده و هیچ‌گونه حقی برای مشتری از این بابت نخواهد بود.

امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.

خودروی قابل ارائه از طریق این بخشنامه، از آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی است و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی است.

نکته: با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و به روز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری (سخا)، در صورتیکه مشتری در سامانه مذکور فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یک سال از آخرین تاریخ به روز رسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت گذشته باشد، مشتری باید با مراجعه به سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir نسبت به روز رسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام کرده و پس از تایید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل کند

 

ارسال نظر: