کدخبر: 18285

فروش فوری ایران خودرو | فروش ویژه و فوری ایران خودرو

استارت خاص زمستانی ایران خودرو | فروش ویژه محصولات ایران خودرو از 10 دی ماه

فروش فوری ایران خودرو از 10 دی ماه 1401 آغاز شد.

 

طرح فروش نقدی محصولات بهمن موتور از شنبه 10 دی1401 آغاز می‌شود.

طبق اطلاعیه جدید بهمن موتور طرح پیش ثبت نام فروش نقدی محصولات این شرکت ویژه دی ماه 1401 از روز شنبه هفته آینده فعال خواهد شد.

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/24 از سوی مجلس شورای اسلامی، امکان پیش ثبت نام یک دستگاه از محصولات شرکت بهمن موتور، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند، در قالب فروش نقدی و به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1401/10/10 لغایت پایان روز دوشنبه مورخ 1401/10/12 از طریق سایت فروش شرکت بهمن موتور به شرح  ذیل اعلام میگردد:

فیدلیتی تیپ 1

844.000.000 سفید،مشکی، سربی، خاکستری، آبی 30 روز کاری

فیدلیتی تیپ 2

859.000.000

دیگنیتی پرستیژ

1.120.000.000 سفید ، مشکی

وانت کارا

2کابین 337.500.000 سفید

شرایط ثبت نام خودرو از گروه بهمن

گروه بهمن یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فروش خودرو است که در کنار خودروسازان بزرگ داخلی، گروه خودروسازی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا محصولاتش را پیش فروش می‌کند.

چندسالی می‌شود که پیش فروش خودروها با هدف ایجاد تعادل در بازار خودرو و همچنین عرضه به موقع محصولات شرکت‌ها، اجرایی می‌شود. گفته می‌شود با استفاده از روش پیش فروش خودروهای داخلی، هم سرمایه لازم برای تولید خودرو تامین می‌شود و هم خودروساز می‌تواند ظرفیت تولید خود را با تعداد خودروهای درخواستی هماهنگ کند.

شرایط پیش فروش نقدی

خریدار حق واگذاری قرارداد به افراد دیگر را ندارد.آدرس پستی خریدار باید با استان نمایندگی گروه بهمن یکسان باشد.پس از ثبت نام نمی‌توان خودرو، رنگ، شرایط و نمایندگی را تغییر داد.

در روش نقدی و تحویل فوری، در صورتی که خریدار قصد دارد انصراف دهد باید مطمئن شود که خودرویی به او تخصیص نخواهد گرفت.

ثبت نام اولیه برای پیش فروش از طریق سایت انجام می‌شود و مراحل بعدی ثبت نام، شامل احراز هویت و تحویل خودرو و… در نمایندگی انجام خواهد شد.

در صورتی که شرکت نتواند در تاریخ اعلام‌ شده خودرو را تحویل دهد، ۲.۵ درصد از مبلغ نقدی پرداختی به عنوان سود دیرکرد به خریدار پرداخت خواهد شد.

خریدار ۳ روز فرصت دارد تا بعد از اعلام شرکت و نمایندگی، خودرو را تحویل بگیرد. در غیر این صورت خودرو به پارکینگ منتقل شده و هزینه‌های نگهداری و حمل بر عهده خریدار خواهد بود.

بعضی از کارت‌های بانکی دارای سقف پرداخت هستند و به دلیل اینکه واریز وجه خودرو فقط در یک تراکنش امکان‌پذیر است، خریداران باید از میزان سقف پرداخت کارت بانکی خود اطلاع داشته باشند.

هزینه‌های مالیات، عوارض، شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث و… به قیمت خودرو اضافه می‌شود و در صورتی که این هزینه‌ها در زمان صدور حواله افزایش پیدا کند، خریدار ملزم به پرداخت مابه‌التفاوت است.

شرایط طرح فروش فوری ایران خودرو شامل سورن پلاس،پژو پارس و وانت آریسان در آذر 1401 اعلام شد.

دور جدید فروش فوق العاده محصولات شرکت ایران خودرو از فردا پنجشنبه 3 آذرماه 1401 آغاز خواهد شد.

تمام محدودیت های قبل (قرعه کشی) در این بخشنامه اجرا فعال است.

با توجه به ثبت رکورد فروش پیکاپ فوتون در ماه گذشته، ثبت‌نام پیکاپ فوتون دیزلی دوکابین با رنگ‌های متنوع از تاریخ ۲۸ آبان‌ماه از طریق سایت شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir آغاز می‌شود.

در این طرح، سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای و اقساطی با تحویل ۳۰ تا۹۰ روزه و امکان خرید اقساطی بلندمدت پیش‌بینی شده است.

خودرو فوتون تونلند تنها پیکاپ دیزلی بازار ایران، با پیشرانه معروف کامینز ۸/۲ لیتری مجهز به توربو شارژر می‌تواند ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دو کابین دیزلی در بازار ایران تبدیل کرده است.

خودروی لوکس تونلند فوتون مجهز به سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد توجه علاقه‌مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوختی پایین‌تر نسبت به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.

گروه صنعتی ایران خودرو ۳۰ آبان ماه ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید را در بورس کالا عرضه می کند و با این رویداد ۲۰۷ نیز به جمع خودروهای بورسی می پیوندد. از نکات قابل توجه عرضه ۲۰۷ در بورس درصد پیش پرداخت سفارش خرید آن است که ۱۰۰ درصد درنظر گرفته شده است.

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران این خودرو که تحویل سه ماهه بوده و ۳۰ بهمن به خریداران تحویل می شود با قیمت پایه ۱۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

براساس مشخصلات ارایه شده، این خودرو دارای فرمان برقی و رنگ سفید است و هرکد ملی (حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یک دستگاه خودرو می باشد.

همچنین خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت به آدرس وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های زیر اقدام کنند.

هزینه ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است درصورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

رعایت مفاد اعلامی در فایل پیوست (شرایط عمومی عرضه ایران خودرو) الزامی است.

گفتنی است پژو ۲۰۷ پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و چهارمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ اول آبان ماه در بازار اصلی بورس کالای ایران پذیرش شده بود.

ارسال نظر: