کدخبر: 20132

قیمت خودرو چند برابر شد | پراید 78 امروز 11 شهریوز 400 میلیون معامله شد

قیمت خودرو امروز شنبه 11 شهریور 1402، بدون هیچ تغییری نسبت به دو روز گذشته ثابت ماند تا آغاز اولین روز کاری هفته هم نتواند یخ بازار خودرو را آب کند.

با آغاز هفته تمام چشم‌ها در انتظار آغاز نوسان در بازارهاست. بازار خودرو نیز از این موضوع مستثنی نیست اما، معمولاً قیمت این محصولات در حوالی ظهر به شکل قطعی کشف می‌شوند چراکه حجم معاملات در بازار به حد قابل قبولی می‌رسد که کسبه و مردم ‌می‌توانند به قیمت‌های اعلامی اعتماد کنند.

قیمت خودروهای داخلی

با توجه به قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، بازار خودروهای داخلی ومونتاژی امروز هیچ‌گونه نوسانی را تجربه نکرد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، اقتصادی‌ترین محصول آبی‌پوشان جاده مخصوص در بازار آزاد امروز بدون هیچ نوسانی با قیمت نهایی 465 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس LX TU۵، سدان پرطرفدار و قدیمی ایران خودرو که این روزها ورق بدنه نازکش محل بحث رسانه هاست، امروز بدون هیچ تغییر قیمتی با عدد نهایی 608 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

شاهین G، لوکس‌ترین و جدیدترین سدان سایپا امروز در بازار آزاد بدون هیچ‌گونه نوسانی با عدد نهایی 565 میلیون تومان حاضر شد.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار امروز خودروهای مونتاژی ثبات رکن اصلی بود.

ام‌وی‌ام X۲۲دنده‌ای، کراس‌اوور پرطرفدار مدیران خودرو امروز با قیمت نهایی 710 میلیون تومان و بدون هیچ تغییری نسبت به دو روز گذشته در بازار معامله می‌‌شود.

بسترن B۳۰، سدان آلمانی تباری که توسط فاو چین تولید می‌شد در بازار آزاد امروز با قیمت نهایی یک میلیارد و 100 میلیون تومان در بازار امروز حاضر شد.

هایما S۵ اتوماتیک، کراس‌اوور میدسایز اما، پرطرفدار ایران خودرو در بازار آزاد امروز بدون هیچ نوسانی با قیمت نهایی یک میلیارد و 520 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه به رقابت اخبار واردات خودرو از سوی وزارت صمت و از سوی دیگر ورود و تثبیت قیمت دلار در کانال 49 هزار تومان می‌توان انتظار داشت که قیمت اکثر محصولات بازار ثابت بماند اما، برخی از خودروهای پرفروش و اقتصادی به دلیل حجم معاملات بالاتر نسبت به دیگر خودروها ممکن است در ساعات خاصی از روز بیشتر به اخبار واکنش نشان دهند و در قیمت‌هایی که در بازار اعلام می‌شود اثرگذار باشند.

ارسال نظر: