کدخبر: 3729

خطر در کمین زنان تهرانی | کوچه های خلوت معبر سارقان طلا شد

متهمان با تهدید زنان در مکان های خلوت، طلاجات آنان را زورگیری می کردند.

 باند سارقان خشن طلاجات زنان در غرب تهران دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سارقان خشن طلاجات زنان در غرب تهران خبر داد و گفت: متهمان با تهدید زنان در مکان های خلوت، طلاجات آنان را زورگیری می کردند.

سرهنگ "جلیل موقوفه ای" در توضیح این خبر بیان داشت: به دنبال چند فقره سرقت طلا از بانوان گذری توسط سرنشینان خودرو،  در اواخر شهریورماه امسال خانمی با مراجعه به کلانتری 133 شهر زیبا اعلام داشت، هنگام تردد در معابر عمومی راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودروی سواری 206 با همکاری یکدیگر با استفاده از گاز اشک آور وی را تهدید النگو وی را سرقت  کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری در بررسی  های اولیه به دست آوردند، پلاک نصب شده بر روی خودروی 206 سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد، ادامه داد: گشت زنی های هدفمند برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز  تا اینکه ماموران  غروب روز پنجشنبه هشتم مهرماه موفق شدند خودروی سارقان را شناسایی کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ابراز داشت: طرح مهار سارقان آغاز  و راننده و سرنشینان خودرو بدون توجه به فرمان های پلیسی  از محل با سرعت بالایی متواری تا اینکه  ماموران برای  توقیف خودرو چند تیر هوائی شلیک و در نهایت موفق شدند پس از  تعقیب و گریز 30 دقیقه‌ای با شلیک به  سمت لاستیک خودرو آن را متوقف کنند.

سرهنگ موقوفه‌ای اظهار کرد: در این عملیات یکی از سارقان دستگیر و 2 تن از سارقان از محل گریختند و متهم پس از انتقال به کلانتری به زورگیری و سرقت طلاجات از بانوان با همکاری همدستانش در محل های خلوت معترف شد.

وی در پایان گفت: تاکنون 11 نفر از بانوان به کلانتری133 مراجعه  و این فرد را شناسایی کرده‌اند. همچنین تحقیقات در خصوص دستگیری مالخر و 2 سارق دیگر نیز در حال اقدام است.

ارسال نظر: