کدخبر: 4925

اخبار روز | اخبار مهم روز | اخبار حوادث

هرمزگان به خون کشیده شد | درگیری مسلحانه شهر را بهم ریخت

اقدامات گسترده و شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان جاسک در ماه های گذشته، منجر به شناسایی باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در سطح کشور شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و 400 کیلوگرم موادمخدر و به هلاکت رسیدن 2 نفر ازبزرگترین اشرار مسلح جنوب کشور در عملیات منسجم پلیس در شهرستان جاسک خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز اظهارداشت: اقدامات گسترده و شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر استان  و شهرستان جاسک در ماه های گذشته، منجر به شناسایی باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در سطح کشور شد.

وی افزود: بنا بر تحقیقات نامحسوس پلیس، این افراد سابقه دار در آخرین مأموریت خود قصد انتقال محموله سنگین موادمخدر از جنوب کشور و منطقه جاسک  را داشتند.

سردار جعفری با اشاره به هماهنگی های کامل پلیس استان هرمزگان با مقام قضایی، تصریح کرد: با توجه به فعالیت تعدادی از اعضای این باند در شهرستان جاسک، تیم‌های عملیاتی پلیس به منطقه برکوه در محور جاسک-لیردف اعزام شدند.

هلاکت اشرار مسلح در عملیات ضربتی پلیس هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی خودروی لندکروز قاچاقچیان توسط مأموران  در محور مذکورخبر داد و گفت: اشرار که خود را در تنگنا و محاصره مأموران دیدند اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند و سعی داشتند با تیراندازی‌های مداوم به سمت ارتفاعات متواری شوند.

این مقام انتظامی بیان داشت: تکاوران غیور و دلاور استان با اتخاذ موضع صحیح و با استفاده از تاکتیک‌های عملیاتی مناسب، با آتش پرحجم به سمت قاچاقچیان، تیراندازی کردند که منجر به هلاکت 2 نفر از قاچاقچیان شد که از این متهمان، سه اسحله جنگی به همراه ۱۹۴ تیرکلاش ، ۷۹ تیر سمینوف و تجهیزات مخابراتی و ارتباط ماهواره‌ای کشف شد.

سردار جعفری با بیان اینکه در بازرسی از خودرو یک تن و ۴۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، اظهار داشت: طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد  این دو شرور به هلاکت رسیده از بزرگترین اشرار جنوب کشور می باشند که سابقه چندین مورد درگیری مسلحانه و حمل محموله های سنگین مواد مخدر در پرونده داشته اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و سارقان مسلح نخواهد داد و با این افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر: