کدخبر: 5307

قیمت طلا | اونس طلا | اخبار اقتصادی

قیمت طلا امروز 30 آبان چقدر شد؟

در بازار امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی اونس جهانی طلا بدون تغییر بود.

اونس طلا به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی بدون تغییر ماند. قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز کاهشی بود و به یک میلیون و ۲۲۸ هزار تومان رسید.

در بازار امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی اونس جهانی طلا بدون تغییر بود. قیمت طلا در بازار امروز با توجه تعطیلی بازارهای جهانی و ثبات قیمت دلار در بازار امروز، کاهش یافت. قیمت طلا ۱۸ عیار در کم‌ترین نرخ امروز به یک میلیون و ۲۲۸ هزار تومان کاهش یافت.

قیمت سکه در سایت اتحادیه طلا تهران ۱۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و پایین‌ترین نرخ ۱۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان اعلام شد. قیمت نیم سکه شش میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ثبت شد.

تب بازار قیمت طلا فروکش کرد

قیمت طلا

اگرچه بسیاری از تحلیلگران وال استریت پیش بینی می کنند قیمت طلا در سطوح بالای اخیرش خواهد ماند اما در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز خوش بینی نسبت به هفته پیش کمتر شده است.

قیمت طلا روند افزایشی هفته پیش را ادامه نداد اما بسیاری از تحلیلگران اظهار کردند از این که قیمت این فلز ارزشمند بالای سطوح حمایتی مهم مانده و نزدیک به بالاترین رکورد پنج ماه گذشته معامله می شود، دلگرم شده اند.

بیل باروچ، رییس شرکت “بلو لاین فیوچرز” به کیتکونیوز گفت: انتظار داشتم طلا به سمت ۱۸۳۰ دلار عقب نشینی کند و چنین اتفاقی نیافتاد. تا زمانی که بالای این سطح قیمت حفظ شود، روند حرکت طلا مثبت خواهد ماند.

اوله هانسن، مدیر استراتژی کالا در ساکسو بانک در این باره گفت: عملکرد طلا در هفته اخیر نسبتا قوی بود. با این حال بازار باید تجدید تقاضا را مشاهده کند تا بتواند صعود قابل ملاحظه ای پیدا کند.

در نظرسنجی هفته جاری کیتکونیوز از کارشناسان وال استریت، ۱۷ نفر شرکت کردند که از میان آنها هشت نفر معادل ۴۷ درصد افزایش قیمت طلا و چهار نفر معادل ۲۴ درصد کاهش قیمت طلا را پیش بینی کردند. پنج نفر معادل ۲۹ درصد نظر خنثی داشت. خوش بینی در میان کارشناسان وال استریت در مقایسه با پیش بینی ۸۳ درصد آنها از افزایش قیمت در نظرسنجی هفته پیش، به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرد.

در این بین، مجموعا ۱۰۵۷ نفر در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز رای دادند که از میان آنها ۷۴۷ نفر معادل ۷۱ درصد افزایش قیمت طلا و ۱۶۲ نفر معادل ۱۵ درصد کاهش قیمت طلا را پیش بینی کردند. در مقابل که ۱۴۸ نفر معادل ۱۴ درصد نظر خنثی داشتند. خوش بینی در میان سرمایه گذاران خُرد به بالاترین حد از ماه مه رسیده و شمار شرکت کنندگان در نظرسنجی آنلاین مدام افزایش پیدا می کند.

ارسال نظر: